Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går an å skifte opplagringen til mellomakslingen? eller må man kjøpe en annen en?

Gjelder 86mod 90 quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å skifte opplagringen til mellomakslingen? eller må man kjøpe en annen en?

Gjelder 86mod 90 quattro.

 

bmw 26111206502 E34 mellomaxel lager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bmw 26111206502 E34 mellomaxel lager

 

Slenger meg VELDIG mye på denne jeg...!!!

 

Passer denne BMW foringen til 1989 mod 20V quattro også??

 

Kan ta tak i mellomakslingen, og flytte den 3-4 cm på midten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bmw 26111206502 E34 mellomaxel lager

 

Tittet litt på mekonomen, får opp en del alternativ til E34 da avhengig av motor årsmodell og sedan/touring.

 

Om du vet hva det er til er det knall, hvis ikke er det bare å gå til bmw og oppgi det delenr du kom med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være samme lager på alle audiene såvidt jeg vet.. ihvertfall 5cyl..

Ang lageret så har jeg ikke prøvd det selv enda, men skal se om jeg finner ut hvilken modell det stammer fra :)

 

delenummeret ender ihvertfall opp i dette lageret, som ser ut til å koste 22 dollars :)

 

BMW%20J-Pegs%2F26-11-1-206-502.jpg

 

ser kanskje litt lite ut i senter spør du meg men... ?

skal prøve å finne ut mer fra kilden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme på 1986 100 TQ også?

 

Det er tildels gåent hos meg og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det skal passe, men ikke skyt meg..

 

Febi/Bilstein Part Nº 05196 er lageret i senter såvidt jeg skjønner

Skal passe rett på, mulig at hullene til selve innfestningen i karrosseriet må utvides noe millimeter.. etter å ha sett nøyere på bilde så ser jeg at den ikke er for liten i senter ja, hadde ikke sett helt etter hvor lageret skulle sitte : flau :

 

stammer fra 88-92 525 skal gjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en rask googling på delenummer tyder på at det passer en hel haug med bmw.. mekonomen viste en pris på 795kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:angrygun::rolleye: Hehe...

 

Finnes det noen slik overgang for krysset også?

Smeller fælt når jeg slipper gassen...

 

For ordensskyld, så får man ikke kjøpt enkeltdeler til mellomaksel på v.a.g. De selger hele til 16.000,- pr stk... : bråk :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uni-Cardan tok min UrQ-aksling for ca 3500 minnes jeg, en stund siden riktignok, men det kan neppe ha steget så mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

hmm.. der så det jo ut til å skille en hel del mellom de ulike modellene.. er jo ikke mulig å få sjekket hva som faktisk skille i familiealbumet heller, ettersom delene ikke selges løst, men mistenker at det er slik det ser ut som på drivaksel foran, at det er samme aksel på begge sider, men leddene har forskjellig lengde, så kan være det som skiller lengden på mellomaksel også kanskje, leddene i hver ende... ?

 

på en annen side så skal visstnok endeleddene på mellomaksel fra Fordi Scorpio passe.. så hele virker litt rart..

 

mer sjekking :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. der så det jo ut til å skille en hel del mellom de ulike modellene..

)

 

en kjapp handletur på den siden viste at det faktisk bare var 2 forskjellige typer :D

urq 80 90 en type, og alle med "100" karosseri en annen type..

A4 bruker samme som 100/v8/200 osv ..

 

så da er jo spørsmålet hva som skiller disse to kittene igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bevegelse kan man tolerere på dette opphenget? Kunne vel flytte mellomakslingen min 1cm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg drev å sjekket opp på mellomaksel oppheng til CQ'n min så sa de på Uni-Cardan at det var minst 3 forskjellige typer til 80/90 og cq - De ønsket at man sendte dem den defekte delen og da fikk tilsvarende ny i retur. Kosta ca 1700 ink.mva mener jeg å huske. AS Bil på Gjøvik skulle ha 11.000 +mva for ny mellomaksling da de ikke solgte kun opphenget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne gamle tråden istedenfor å lage en ny. Da denne er interessant for meg og sikkert mange andre..

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte at denne BMW delen passer på Coupe Quattro 20V ?

 

Frister mer å betale 798 hos mekonomen enn å betale 2500kr hos NBS spesielt hvis det er NØYAKTIG samme del.

 

Mvh Emil A Strøm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen tråden her. Noen som har peil på hvor man får tak i mellom aksel oppheng til 100Q

Til en fornuftig sum??: klø : Eller er det billigste 034 så der at dem tok ca 100 dollars for 100 opphenget o

50 el no for 80/90Q/s2 opphenget. Syns det er helt latterlige priser på dissa opphenga som i bunn og grunn er et kulelager tel 30 Kr ei blekkstrimle og litt gummi!: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.