Forskjellen på s-line VS stock

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på forskjellen på en B7 med s-line eller uten?

Fronten er lett å se, men bakfangeren?

Og sidelistene, er forskjellen bare s-line-merke?

Interiør-messig,hva er forskjell?

 

Bilen min er forøvrig en cabriolet,uten s-line.

Takker for svar.

Mvh

Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvilken av 3 s-line pakker den har. eksteriør styling, innvendig eller total.

Den sisste er det enda litt lavere understell på enn ambition og noe mere stumpete:)

Om den har interiør så er det annet ratt med fargede sømmer og s-line emblem, s-line preget inn i seterygg, terskellister, noe mere enn det er det vel ikke. mulig jeg har glemt no små ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart innertak på S-line

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakfangeren er det kun den nedre diffusoren som er forskjell. Har en liten leppe nederst på s-line.

Sidelistene er litt kraftigere på s-line.

På avanten har du også en takspoiler. Interiørert har også en s-line girkule. :)

Selvfølgelig + de andre tingene som er nevnt over..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line sportpakke eller interiørpakke inneholder annet ratt, sort taktrekk, delskinn seter, alulister på dashbord og dører, alu innstegslister, annen girkule, S-Linemerker i grill og på dørlister, understell fra quattro Gmbh og 17" alufelger (18" som tilvalg).

 

S-Line eksteriørpakke består av annen frontfanger og grill, side/dørlister, hekkspoiler og nedre del på bakfanger.

 

Tror jeg har fått med alt her.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line sportpakke eller interiørpakke inneholder annet ratt, sort taktrekk, delskinn seter, alulister på dashbord og dører, alu innstegslister, annen girkule, S-Linemerker i grill og på dørlister, understell fra quattro Gmbh og 17" alufelger (18" som tilvalg).

 

S-Line eksteriørpakke består av annen frontfanger og grill, side/dørlister, hekkspoiler og nedre del på bakfanger.

 

Tror jeg har fått med alt her.: klø :

 

På 8p a3 er girkulen på s-line lik som vanlig ambition. tror annen girkule kommer som tilvalg utenom s-linepakka. Vanlig rund skinn girkule på s-line standard som de andre i allefall.

Tenkte du på alu girkula?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvilken av 3 s-line pakker den har. eksteriør styling, innvendig eller total.

Den sisste er det enda litt lavere understell på enn ambition og noe mere stumpete:)

Om den har interiør så er det annet ratt med fargede sømmer og s-line emblem, s-line preget inn i seterygg, terskellister, noe mere enn det er det vel ikke. mulig jeg har glemt no små ting.

 

 

 

Dette har vert oppe mange ganger før - s-line og sportsunderstell er like lavt.

Ref tråden her feks:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=157162&page=2&highlight=s-line

 

Det var feil informasjon i de første brosjyrene som sa at s-line var lavere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line sportpakke eller interiørpakke inneholder annet ratt, sort taktrekk, delskinn seter, alulister på dashbord og dører, alu innstegslister, annen girkule, S-Linemerker i grill og på dørlister, understell fra quattro Gmbh og 17" alufelger (18" som tilvalg).

 

S-Line eksteriørpakke består av annen frontfanger og grill, side/dørlister, hekkspoiler og nedre del på bakfanger.

 

Tror jeg har fått med alt her.: klø :

 

Alu lister innvendig og i dørene ble standard på alle i 2007 ivertfall...

17" alu felger var også standard på min som er s-line utvendig.

 

 

Hele dette s-line og ikke styret har variert mye og mot slutten av tiden for b7 så ble mer og mer standard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvilken av 3 s-line pakker den har. eksteriør styling, innvendig eller total.

 

Bare Colgate som har "total" :)

 

Det er sportspakke og utvendig pakke som nenvt overfor hvor sportspakka også kunne kalles innvendig, men inneholder fjærer og felger også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vert oppe mange ganger før - s-line og sportsunderstell er like lavt.

Ref tråden her feks:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=157162&page=2&highlight=s-line

 

Det var feil informasjon i de første brosjyrene som sa at s-line var lavere.

 

Ok om det ble oppgitt feil til oss på audi så er jeg med på den, bortsett fra at faderns gamle a3 8p s line så lavere ut i klaringen mellom hjul og skjerm enn ambition bilene med samme hjul. Men om det er utlevert feil så gir jeg meg på den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok om det ble oppgitt feil til oss på audi så er jeg med på den, bortsett fra at faderns gamle a3 8p s line så lavere ut i klaringen mellom hjul og skjerm enn ambition bilene med samme hjul. Men om det er utlevert feil så gir jeg meg på den:)

 

 

Jeg syntes ikke s-line ser lavere ut en min som bare er ambition.

Mulig det er annerledes på 8p ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.