Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Blir vel ikke så mye selvplukk på den antar jeg...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ikke så mye selvplukk på den antar jeg...?

 

Send en epost å spør om prisen på de keramiske bremsene til den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk 5års reklamasjon på elektroniske komponenter i sånne ting. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster å være kar, synes timeprisen for rep. av tørketrommel var høy.

 

Eller er jeg gjerrig?

 

[ATTACH=CONFIG]235118[/ATTACH]

 

Dersom det er mulig ville jeg prøvd å funnet et annet verksted.

Jeg har brukt disse som en del av en forsikringssak (knust platetopp) og det er det mest useriøse selskap jeg noengang har vært i kontakt med.

Jeg måtte leve uten platetopp i halvannen måned og når jeg ikke var fornøyd med jobben de gjorde var det helt umulig å få kontakt med dem.

De sendte meg bare på en stor ringerunde til forskjellige folk i selskapet der selvfølgelig ingen hadde mulighet til å uttale seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også ekstremt dårlig erfaring med e-service, etter garanti arbeid på en oppvaskmaskin.

De prøvde seg 3 ganger, før jeg fikset feilen selv.

Frekke og utrivelige.

Prøvde å ta betaling, selv om elkjøp sa det klart var garanti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en epost å spør om prisen på de keramiske bremsene til den :P

 

Etter et par skrivefeil å rettelser tror jeg Knoksen ble enige med seg selv om at de ikke selger skiver eller bremseklosser dessverre, men caliper foran kan jeg få til 2500,- pr stk. Og bak til 5000,- pr stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd de ikke vil selge brukte skiver hadde jo vært mulig å fått seg "billige" bremser her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et par skrivefeil å rettelser tror jeg Knoksen ble enige med seg selv om at de ikke selger skiver eller bremseklosser dessverre, men caliper foran kan jeg få til 2500,- pr stk. Og bak til 5000,- pr stk.

 

 

Blir det for vanskelig å sjekke standen på skivene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V10 i Golfen Finni?

 

Var først å fremst deg jeg tenkte på om knoksen solgte de til gi bort pris (til meg så klart) og så kunne jeg prisa med gaffel til deg ;)

 

- - - Updated - - -

 

Blir det for vanskelig å sjekke standen på skivene?

 

Ane ikkje. De selge nok ikkje for det e for farligt å selga brukte bremsedeler eller någe aent laua greier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var først å fremst deg jeg tenkte på om knoksen solgte de til gi bort pris (til meg så klart) og så kunne jeg prisa med gaffel til deg ;)

 

 

S8 D2 V10. hmmm...

 

Måtte nesten hatt sånn derre "Stand alone fuel managment system" og da[emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å "løsne" kalippere som henger uten å demontere hele dritten? Fins det noe som trenger inn og løsner, f.eks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å "løsne" kalippere som henger uten å demontere hele dritten? Fins det noe som trenger inn og løsner, f.eks?

 

Det er nok irr i pakning og stempel som er problemet. Litt avhengig av kaliper så er det nok enklest å handle inn et overhalingssett og bytte pakning og stempel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins det rimelige overhalingskit til RS6 C5 (rimelig betyr ikke Møllerpris)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk ikke disse overhslingskitta koster så mye på møller. Ville tatt en telefon å hørt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins det rimelige overhalingskit til RS6 C5 (rimelig betyr ikke Møllerpris)?

 

Er vi foran eller bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er både framme og bak, det er vel best sånn? ;)

 

Hvis jeg først går i gang kan jeg liksågodt ta alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller var ikke spesielt billige... 3387,- per side framme, regner med det er med 8 nye stempler og full pakke, men allikevel. Man får flunk nye kalippere for den prisen. Bak var det mer spiselige 281,- per side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noken som veit om garasje/skrulokale til utleie ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har eller har tilgang til varmtvannsvasker som hadde vært mulig å lånt 20min eg har en varebil eg skal fjerne noe reklame på som rett og slett må spyles av med 100-120 grader.

Hadde vært flott om noen hadde eg kunne lånt på plassen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.