To spørsmål ang. Audi 90 og 2.3 motor

Anbefalte innlegg

Hvis motoren går ugjevnt på tomgang. Hva kan det være?

Hvor dyrt/vanskelig er det å bytte slavesylinderen til clutchen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomgangsregulatoren? Evt. en av slangene ut eller inn på den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Kjørnes

Tomgangsregulatoren? Evt. en av slangene ut eller inn på den...

 

lett eller vanskelig å bytte/fikse for en med 5 tommeltotter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slavesylinderen er vel den som sitter på girkassen om jeg ikke husker helt feil, er vel ikke så mye arbeid å skifte den. Men det jo trangt som vanlig da!! har selv byttet den, og det tok ikke så lang tid og det er ikke så veldig vansklig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad

Slavesylinderen er vel den som sitter på girkassen om jeg ikke husker helt feil, er vel ikke så mye arbeid å skifte den. Men det jo trangt som vanlig da!! har selv byttet den, og det tok ikke så lang tid og det er ikke så veldig vansklig!

 

Takker:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter den mellom innsug og toppdeksel. En avlang rund dings med en el-kontakt på. Den ene slangen sitter i enden (motsatt side av kontakten) og den andre ca midt på under.

 

Jeg rengjorde min med elektro-rens. Den var endel dritt i den, men ikke nok til at det gjorde noe spesielt nytt :) Uten den tilkoblet gikk ikke motoren på tomgang, hostet og bar seg. Men gikk når jeg holdt den rundt 2000+

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.