Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 15 av 28

Tråd: Audi A4 felger

Audi A4 felger

Har akkurat kjøpt meg A4 igjen og er på jakt etter noen tøffe felger, helst med litt kant på!
    noen som har forslag til hvor jeg kan kjøpe?

Kjøpt rs4 2 til min. Syns det passa bra... LIte med kant men dog....

De er for lengst oppbrukt spør du meg..

BBS CH er ett meget fint alternativ til A4 om du ikke trenger kant.
    Ellers har dekkskift noen pene BBS look med kant

Vis innlegg
    De er for lengst oppbrukt spør du meg..
    Å det er ikke BBS CH???????

Vis innlegg
    Å det er ikke BBS CH???????
    Skulle akkurat til og si det samme...

Ikke om de er store nok vel?

Vis innlegg
    Ikke om de er store nok vel?
    Da må det være 10"x19" for å være pent
    Å det funker heller dårlig på A4.....

Men tilbake til topic: Ta en titt på felger å velg noen du selv liker,det er ofte det beste....
    Det er tross alt din bil

Vis innlegg
    Da må det være 10"x19" for å være pent
    Å det funker heller dårlig på A4.....

Men tilbake til topic: Ta en titt på felger å velg noen du selv liker,det er ofte det beste....
    Det er tross alt din bil
    Helt enig med hva du skriver her Jone, det er hva man liker som er viktigst...

Går ikke 10" bak på A4 da?

Vis innlegg
    Helt enig med hva du skriver her Jone, det er hva man liker som er viktigst...

Går ikke 10" bak på A4 da?
    Ikke med RS4 innpress ihvertfall
    Men det går med 9,5" bak (uvisst innpress.....)

Her er Espen Sørensen sin med 9,5x19 felger

http://forum.vwaudi-club.no/showthre...%2C5x19&page=7

10" går fint bak på A4... Hvertfall min så..

ikke 10x19

Joda.. Hadde 9x19" med et innpress på 13, så det skal nok gå bra med rundt ET30..

Min gamle A4 med 10,5x18.. Husker ikke helt ET men mener det var rundt 28, greit med kant også på disse..

]

begynner å bli lei å høre folk sier at det er så mange som har de felgene på den type bil ol!
    samme faen det da vel så lenge det ser bra ut! vis jeg har lyst på noen felger og noen sier til meg at de er oppbrukt, så driter jeg i det fordi jeg synes de passer bilen

Vis innlegg
    begynner å bli lei å høre folk sier at det er så mange som har de felgene på den type bil ol!
    samme faen det da vel så lenge det ser bra ut! vis jeg har lyst på noen felger og noen sier til meg at de er oppbrukt, så driter jeg i det fordi jeg synes de passer bilen
    Agreed.
    BBS CH ser fett ut, uansett om det finnes 3 eller 300 av dem. Selv om felgene er like, er det mye på bilen som kan gjøre at den skiller seg ut.

Jeg har selv RS6 som kan betegnes som relativt populære, uten at jeg møter spesielt mange like biler verken langs veien eller her på forumet..