Østfold: Aktivitets kalender

Anbefalte innlegg

Oppdatert 04.03.2009

 

Alle samlinger begynner kl.18.00 med mindre annet er spesifisert!

 

- Torsdag 22. Jan. flyttedag til OnTheRun, Råde.

 

- Torsdag 5 Feb. Toy`s R Us, Sarpsborg

 

- Torsdag 19 Feb. Glattkjøring på NAF øvningsbane, Rakkestad ( forbehold om nok påmeldte ).

 

- Torsdag 5.Mars, toy`s R Us, Sarpsborg med kolonne til activ center (gocarten) Ca.19.00

 

- Torsdag 19.Mars Askim Obs!/Morenen på Slitu

 

- Torsdag 9.Apr. Toy's

 

- Torsdag 23.Apr.

 

- Torsdag 7.Mai Toy's

 

- Søndag 10.Mai Haldentreff!!!

 

- Torsdag 21.Mai Åpent flyttetreff

 

- Torsdag 11. Juni Toy's

 

- Torsdag 25.Juni Temakveld BugBoys, Fredrikstad*

 

 

* - Temakvelder som ikke er fastsatt med 100% sikkerhet enda, men vi jobber med saken og kommer med bekreftelse på disse når tiden nærmer seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere ser er det noen aktiviteter som det ikke er dato på, de vil bli oppdatert så fort de er bekreftet.

Så her gjelder det å følge med. : vinke : (jobber med å få datoene så tidlig som mulig)

 

Diskusjoner om enkelte treff \ aktiviteter lager vi \dere nye tråder på, så denne tråden blir oversiklig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oversiktlig og fint! Flott jobba Atle! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen sammlinger igjen snart??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump når er neste møte???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare beklage at aktivitetskalenderen har liggi i dvale en periode.. Nå ligger oppdatert aktivitetskalender i første tråd!

 

Neste samling blir førstkommende torsdag på OnTheRun i Råde!

 

HUSK! Meld dere på til glattkjøring innen 5.februar, vi må være minimum 10 påmeldte innen det, ellers må vi avlyse nok en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OnTheRun? den essoen mellom sentrum og SmartClub? :P

 

Og hvilket klokkeslett? 6? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Torsdag 19.Mars Askim

- Torsdag 21.Mai Åpent flyttetreff

 

Hvor i Askim blir det 19 mars?

 

Åpent flyttetreff vil si? Ikke noen bestemt plass? Kanskje det kunne vært på Morenen kjøpesenter/Slitu? :) Stor og fin plass ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor blir det i askim?? statoil? bra med plass der ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor blir det i askim?? statoil? bra med plass der ihvertfall

Stedet er ikke bestemt enda, men om statoil er en bra, sentral plass, så er det jo vel så bra som noe annet. Det må nesten være dere som holder til i nærheten som får ta stilling til hvor det er best å stå, så da kan jeg kanskje bare notere Statoil i kalenderen?

- Torsdag 19.Mars Askim

- Torsdag 21.Mai Åpent flyttetreff

 

Hvor i Askim blir det 19 mars?

 

Åpent flyttetreff vil si? Ikke noen bestemt plass? Kanskje det kunne vært på Morenen kjøpesenter/Slitu? :) Stor og fin plass ;)

Statoil da kanskje?

Åpent flyttetreff vil si at vi ikke har bestemt oss for by/sted enda ja. Vi skal prøve å være innom de aller fleste "store" stedene i Østfold iløpet av året, det er en del av den nye målsettingen vår.

 

OnTheRun? den essoen mellom sentrum og SmartClub? :P

 

Og hvilket klokkeslett? 6? :)

Esso`n som ligger på høyre hånd rett etter sentrum når man kjører gjennom Råde mot Moss.

Samlinga er klokka 18.00 ja :)

 

Jeg kan dessverre ikke komme selv, men Kim Robin i styret skal innover og har med seg klubbmerker og skiltplater til de som skulle være interessert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19. Mars på Obs!/Morenen på Slitu hørtes bra ut! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det kommer noen til esso onthe run i Råde i dag, jeg vil være der fra kl 18.00=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for Morenen på Slitu. Statoil i Askim er jo greit det å, men rundt statoil stasjonen, og ved østfoldbadet har det vært mye villmann kjøring i vinter, så om det står flere biler der så vær sikker på at politiet tar seg en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gode nyheter er at jeg skal ha bilen min hos carcarecenter fra torsdag den 19. mars til fredag 20. mars, skal sote rutene. dårlige nyheter er at jeg da ikke kommer til kunne stille opp på samlingen.....sorry!

ble det ikke bestemt at disse samlingene skulle flyttes fra torsdag til søndag? hadde egentlig passet best..søndag er jo en "ut-å-gjøre-uten-grunn" dag ...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gode nyheter er at jeg skal ha bilen min hos carcarecenter fra torsdag den 19. mars til fredag 20. mars, skal sote rutene. dårlige nyheter er at jeg da ikke kommer til kunne stille opp på samlingen.....sorry!

ble det ikke bestemt at disse samlingene skulle flyttes fra torsdag til søndag? hadde egentlig passet best..søndag er jo en "ut-å-gjøre-uten-grunn" dag ...hehe

 

Synd du ikke får kommet, men morro å få sota rutene da :) Veit hvertfall at Tim på CarCareCenter er dyktig, så resultatet blir bra!

Når det gjelder samlinger på søndag, så var dette kun tatt opp som et forslag.

Men det vi vil, er å se ann hvordan det går med disse torsdagstreffa utover når sesongen starter, og synes det er litt for tidlig å gi oss med torsdagstreffa!

Men som sagt før så vil vi jo vurdere dette fortløpende, hvis interessen er større for søndag, kontra torsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten guie hvis dere "sørfra" ikke veit hvor obs er, når dere kommer gjennom mysen, og ut på nye E18, er det første avkjørsel i retning askim, og første utkjørsel av rundkjøringa, forbi TINE bygningen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er så fett at hobby dagen på jobben er torsdag -_-

Må skru S2 jeg da..

 

Men kos dere hvertfall ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke får kommet, men morro å få sota rutene da :) Veit hvertfall at Tim på CarCareCenter er dyktig, så resultatet blir bra!

Når det gjelder samlinger på søndag, så var dette kun tatt opp som et forslag.

Men det vi vil, er å se ann hvordan det går med disse torsdagstreffa utover når sesongen starter, og synes det er litt for tidlig å gi oss med torsdagstreffa!

Men som sagt før så vil vi jo vurdere dette fortløpende, hvis interessen er større for søndag, kontra torsdag

 

: vinke :: vinke :

 

Bra med folk i dag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen den 23. April står det ingenting i kalenderen, dette betyr da vanlig oppmøte på Toy's kl.18.00.

Grunnen til dette er at vi egentlig skulle vært på Gundersen Sportscar i Råde i morgen, men dette lot seg desverre ikke gjøre.

Håper noen får med seg dette og kommer på besøk til Toy's i morra.

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper flere av dere blir å se på veien til helga : ) Jeg kommer en tur ned å besøker fadern på Rolvsøy, Fredrikstad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare et steinkast unna det jo. Bor 'rett' på andre sida av rolvsøy broa. Skal blinke om jeg ser noe til en rød b5 jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hadde vært hyggelig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.