har funnet vinterfelger. lurer nå på noe annet!

Anbefalte innlegg

som sagt trenger jeg nye vinterfelger og dekk

 

når ufobremsene mine tok kvelden kjøpte jeg 330mm bremsene til krb. og da får jeg jo ikke på de 16" som jeg har fra før

 

og det jeg lurer på.

 

17" er jo greit egentlig.

men er det noe stress og kjøre med 18" på vinter? dårligere veigrep etc?: klø :

 

og hvilke dim er det vanlig og kjøre på da?

 

 

har funnet felger: men lurer nå på noe annet

 

 

hvilken dim? og hvilke dekk er dette?

 

 

jeg synest dette var dritrått . og vil gjerne ha det som et ekstra sett med sommerdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange kjører 205/50/17 eller 225/45/17 når det gjelder 17" felger.. personlig ville jeg nok valgt 205 for å unngå at det flyter så mye oppå snø etc(men kjører du egentlig ofte på snø?)

Skal du ha 18" så har jeg forstått det sånn at de fleste kjører med 225/40/18.. Men det er kanskje fordi det er standard dimensjoner alt dette.

Selv kjørte jeg med 215/45/17 en kort periode på vintern på en a4 og hadde ingen problemer med det(men da var det ikke mye vinterveier her heller da..)

 

Jeg tror og mener selv at det er kvaliteten på dekka, og ikke dimensjonen som har noe å si på vinterdekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange kjører 205/50/17 eller 225/45/17 når det gjelder 17" felger.. personlig ville jeg nok valgt 205 for å unngå at det flyter så mye oppå snø etc(men kjører du egentlig ofte på snø?)

Skal du ha 18" så har jeg forstått det sånn at de fleste kjører med 225/40/18.. Men det er kanskje fordi det er standard dimensjoner alt dette.

Selv kjørte jeg med 215/45/17 en kort periode på vintern på en a4 og hadde ingen problemer med det(men da var det ikke mye vinterveier her heller da..)

 

Jeg tror og mener selv at det er kvaliteten på dekka, og ikke dimensjonen som har noe å si på vinterdekk

 

 

nei er vell ikke så mye oppå snø, men fort det blir en del slaps hær om vinteren vist det har noe og si

 

kjøper vell meg noen billige felger. og setter på de dekkene som folk anbefaler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.