Oversikt over medlemmer i Lokallagstyret i Trondheim

Anbefalte innlegg

-Georg Fiskvik - Lokallagsleder

 

-Marius Aspaas - Styremedlem

 

-Vidar Smevik - Kasserer

 

-Bjørn Gisle Brygfjeld - Materialforvalter

 

Skiltplater og klistremerker har lokallagsleder og Bjørn Gisle Brygfjeld. Ta kontakt på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne tråden er oppdatert eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det som står der ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man noe mer kontakt opplysninger på de som sitter i styret? Mailadresse, telefonnummer eller noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse opplysningene oppdaterte? Er en stund siden jeg har sett Roy - vet ikke om han er medlem lengre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert første innlegg. Ser Vidar står kun som Styremedlem under oversikten men regner med han fortsatt er kasserer i tillegg. Du kan jo tilføye Marius Lyngvær Aspaas som Styreleder så er oversikten helt oppdatert :)

 

Edit: Jeg tok utgangspunkt i oversikten Christian har skrevet så om noe er feil så send han en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det du sier Bjørn :) Vidar kasserer og jeg styremedlem. Georg er midlertidig leder, da vi sliter med og finne noen som kan tenke seg og stille som dette.

Har også lurt på om du vil være materiellforvalter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Kunna sikkert vært satt opp på oversikten det også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte faktisk mail til styret om dette, jeg ble da satt opp på lista med tlf nr og e-post men når jeg sjekket idag så var jeg ikke på listen lengre - vet ikke helt hva som har skjedd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.