Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Litt senk så er jo denne perfekt : rolleyes Føler ikke denne hører hjemme i HELT FEIL iallefall ;)

 

Jeg synes felgene overhodet ikke passet til bilen, hadde de i det minste vært polerte, men ikke helhvite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry.. men dette var ikke mye pent...!

d82ad71b81b0893538817d5cf7c21a97.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gets sold as demo car"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mener sikkert det er riktig....skremmende når folk har spilt litt for mye hiddenspill...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jækla idioter.....

 

Noen mener sikkert det er riktig....skremmende når folk har spilt litt for mye hiddenspill...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt som den r8en gikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sender dama ut for å kjøpe frostvæske... ;)

 

0069318637833_500X500.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[emoji122][emoji122][emoji106][emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og Ferrarier skal være røde med tan interiør...? :)

 

Smak og behag så klart... men at ikke alle er like er jo ganske ok.. Heller ingen krise om en GTI-bil ikke er rød, hvit, svart eller grå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sant det at ikke alt trenger å være mainstream, men syns VW kunne gjort en bedre jobb med interiøret enn hva de har gjort....merkelige fargekombinasjoner i dashen og mansjetten til gira passer ikke helt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg digger beige interiør, så jeg syns det var helt riktig på de to GTIene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og Ferrarier skal være røde med tan interiør...? :)

 

Smak og behag så klart... men at ikke alle er like er jo ganske ok.. Heller ingen krise om en GTI-bil ikke er rød, hvit, svart eller grå ;)

 

For å presisere. Min GTI skal ha svart interiør og rutete mønster på setene. Hva andre vil ha bryr jeg meg lite om.

Langt i fra krise med andre lakkfarger! Mange interessante alternativ på vw.de, blant annet en heftig lilla farge! Koster 2000 Euro dog...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør være mer feil en at man ikke liker fargen på setene før man legger inn en bil i denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.