Anbefalte innlegg

kusma cupeen lever i beste velgående :) sykt rå lyd i 10v og går rimli godt :):) blir nok å se på ein del treff i sommer.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OJOJOJ!! Rå lyd! denne vil jeg se mere av ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er så langt den heftigste bilen jeg noen gang har møtt langs veien... Denne er BREI!

Får håpe den blir å se på treff, ja : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet holder den til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOOOOOHHHHHHH YEAH!!!!!! Holy crap det der er en rå lyd! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet holder den til?

 

på vestlandet... hehe.. ei lita dalbyggd.. kommer nok mer info etter kvert, men det vill sikkert eiger (som er medlem) stå for.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåler vel ein video til?! fra inni bilen.. beklager dårli filming.. men ikkje lett å holde telefonen beint...

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håhå heeeerlig lyd : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på vestlandet... hehe.. ei lita dalbyggd.. kommer nok mer info etter kvert, men det vill sikkert eiger (som er medlem) stå for.. :)

 

kan det vera i nærheta av voss?? synst veien såg litt kjennt....

 

rå bil vertfall: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det vera i nærheta av voss?? synst veien såg litt kjennt....

 

rå bil vertfall: rock :: rock :

 

 

er nok et par timer fra voss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk litt gruppe b-feeling her ja :tilber::tilber: Kjekt å se denne bilen er i live enda. Kult med råtrimma 10v : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulighet for en liten sniktitt på neste gruppemøte runt haugesund eller? :P hehe viss det blir noe av?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulighet for en liten sniktitt på neste gruppemøte runt haugesund eller? :P hehe viss det blir noe av?:)

 

kunne vært morro det.. men er desverre ikkje min bil og den står noen timer fra haugesund.. men skal se om eg får tak i flere bilder :) bilen vill bli å se på hovedtreffene i sommar, og på noe gatebil treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk litt gruppe b-feeling her ja :tilber::tilber: Kjekt å se denne bilen er i live enda. Kult med råtrimma 10v : rock :

 

fekk enda mer gruppe b feeling av å se og hørre den live... heilt sinnsyk rå lyd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk enda mer gruppe b feeling av å se og hørre den live... heilt sinnsyk rå lyd...
Kan jeg tenke meg !! Gleder meg til å høre denne live.....gikk jo en urquattro her i Ålesund med en ganske heftig trimma 10vt også. Gamlemotoren min faktisk hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke si annet enn sikle sikle :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som ikke veit, hvor mye effekt er det snakk om i denne? Og har denne gått rundt Opplandstraktene før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gåsehud...

 

Volum på full guffe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK å høre Kusmaen lever i beste velgående da.

Gamlemotoren min faktisk hehe

smiley_blablabla.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilket firma i Tyskland som bygde denne i sin tid ? Har aldri sett maken til noe lignende.....er den one of a kind ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godt å si...men jeg gleder meg til å se MER av denne:

 

Quattro_kusma.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fillern så deilig lyd!!! Rå bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilket firma i Tyskland som bygde denne i sin tid ? Har aldri sett maken til noe lignende.....er den one of a kind ??

Hvis jeg skulle tippe ville jeg sagt Kerscher var 1 bausatz, men brukt originalgrill og droppet testarossarillene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kler jo noen saftige valser foran og bak da,ikke orginalfelger med noen sinnsykt tykke spacere. Svelger nok ganske breie felger de skjerma der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.