Skiltplater og Klistremerker

Anbefalte innlegg

Bjørn Eirik har skiltplater og klistremerker til oss i Vestfold.

 

Skiltplater: kr 50,- pr stk

Klistremerker: kr 20,- pr stk

 

Husk å si ifra om du har nye plastskilt eller gamle.

 

TA KONTAKT MED BJØRN EIRIK ØDEGÅRD FOR Å SKAFFE DETTE!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp!

Jeg får vel profilere bilen litt nå som jeg er medlem. 2 skiltplater og 3 merker (så har jeg ett ekstra når når dama bruker steameren) hadde vært bra! Bor i Brekkeåsen så vi kunne jo møttes en dag om det går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skiltplatene til plastskilt jeg kjøpte sist passer ikke på de nye plastskilta merka jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp!

Jeg får vel profilere bilen litt nå som jeg er medlem. 2 skiltplater og 3 merker (så har jeg ett ekstra når når dama bruker steameren) hadde vært bra! Bor i Brekkeåsen så vi kunne jo møttes en dag om det går?

 

Det skal vi få ordnet. kan prøve å få det til en kveld. Ring/sms meg på 4132 8522

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skiltplatene til plastskilt jeg kjøpte sist passer ikke på de nye plastskilta merka jeg :P

 

Har såvidt hørt noen rykter om det. Jeg får få dem tilbake så skal du få igjen litt kronasjer også.

 

Skal ta det opp asap med ledelsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har såvidt hørt noen rykter om det. Jeg får få dem tilbake så skal du få igjen litt kronasjer også.

 

Skal ta det opp asap med ledelsen.

 

Er visst kommet andre utgave av plastskilter som har tykkere kant. Kan levere de tilbake, så får jeg de som passer nyeste skiltene når de kommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg 4 skiltplater. og 5 klistremerker:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg 4 skiltplater. og 5 klistremerker:o

 

Jepp, da kan du jo bare ta turen på peppes kl 18.30 i dag, så skal du få. Alle skal få vettu:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas - I forhold til problematikken for et par måneder tilbake her - de skiltplatene du har nå, er det slike som passer til de nye plastikk-skiltene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da kan du jo bare ta turen på peppes kl 18.30 i dag, så skal du få. Alle skal få vettu:p

 

hehe alle skal få ja :P men kunne ikke møte idag :( har vel heller aldrig gjort det heller:confused: men er det mulig å få tak i dette utenom møtene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas - I forhold til problematikken for et par måneder tilbake her - de skiltplatene du har nå, er det slike som passer til de nye plastikk-skiltene?

 

Har ikke fått nye ennå, men de skal nok være rett rundt veggene nå.

 

hehe alle skal få ja :P men kunne ikke møte idag :( har vel heller aldrig gjort det heller:confused: men er det mulig å få tak i dette utenom møtene?

 

Det kan vi få til, send meg tlf nr på pm så kan jeg skrike ut når jeg er i nærheten av tønsberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jeg tatt meg en tur innom deg en av dagene, Thomas? :) Er i beita for no skilplater og klistremerker da vøtt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jeg tatt meg en tur innom deg en av dagene, Thomas? :) Er i beita for no skilplater og klistremerker da vøtt :P

 

Det skal vi få til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si i fra når det passer :) I'm good to go :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen kanskje? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen, Thomas! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var skiltet foran endelig på. Tok meg bare halvannet år : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det kan vi få til, send meg tlf nr på pm så kan jeg skrike ut når jeg er i nærheten av tønsberg.

tusen takk for at du tok deg tid til å komme å lange over skilter å klistremerker! hyggelig å hilse på, og morro med en liten bilprat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk skiltplatene fra Netaksess i dag. Prøvde å avbestille de men... Hva gjør jeg med de? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk skiltplatene fra Netaksess i dag. Prøvde å avbestille de men... Hva gjør jeg med de? :P

 

Jeg kan sikkert ta de imot, så får du tilbake penger av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert ta de imot, så får du tilbake penger av meg.

 

Det er på G. Du får hive en sms i min retning når det passer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Kunne gjerne tenkt 2 skiltplater og 2 stk klistremerker, nå som jeg er ny her:)

Hvordan ordner vi det? Bor på Nøtterøy;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å bytta ut volvo som det står på skilta mine. nye typen plastskilt 2 stk, og 2 klistermerker gjerne. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! Kunne gjerne tenkt 2 skiltplater og 2 stk klistremerker, nå som jeg er ny her:)

Hvordan ordner vi det? Bor på Nøtterøy;)

 

Det må vel la seg ordne, skal gi lyd fra meg til uka når det nærmer seg mulighet for å få til noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å bytta ut volvo som det står på skilta mine. nye typen plastskilt 2 stk, og 2 klistermerker gjerne. =)

 

Har dessverre ikke fått skiltplater til plastskilt ennå, men hold ut så kommer det snart (håper jeg:o)

 

Klistremerker har jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.