Anbefalte innlegg

Hei. Har en kompis med en s6 2.2 med automat. lurte litt på om det vil bli krøll om han tar en chip fra manuell og setter i bilen sin? Tenker da på om kassen vil gire som den skal osv? Vet at enkelte andre bilmerker ikke takler slike softaware bytter.. Altså, chip fra bil med manuell kasse til bil med automat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har en kompis med en s6 2.2 med automat. lurte litt på om det vil bli krøll om han tar en chip fra manuell og setter i bilen sin? Tenker da på om kassen vil gire som den skal osv? Vet at enkelte andre bilmerker ikke takler slike softaware bytter.. Altså, chip fra bil med manuell kasse til bil med automat.

 

 

Jeg har MTM 303 chip i mis s4 med automat, det går helt fint,

Man må ta i betraktning at kassa kan ryke tidligere, for den tåler jo ikke originalt moment engang. Kommer nok litt an på kjøringa oxo.

Hejlper å ta olje/filterskift litt oftere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det med moment. Ble bare usikker på om det var egne egnet chiper som var ment for automatkasser, eller om chip fra manuell gjør jobben. Men takker for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det med moment. Ble bare usikker på om det var egne egnet chiper som var ment for automatkasser, eller om chip fra manuell gjør jobben. Men takker for svar.

 

Det finnes vel antagelig det ja, jeg har en annen chip som er litt mildere som jeg ikke bruker. den er på ca 270 ish

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.