Anbefalte innlegg

hei. skal kjøpe meg nye dekk nå. men er i tvil om hva jeg skal velge? er jo tusen forskjellige dekk merker å velge i.

 

men jeg vil hvertfall ha dekk som ikke bråker så veldig. kjørte i fjor på BCT dekk å de bråkte noe veldig.: bh :

 

noen tips?

 

 

MVH Espen Åmodt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vredestein sessanta

 

Og det kjøper du hos dekkskift feks.

 

Meget bra og relativt rimelige dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokian hakka z i den dimmen kjører jeg på(golf VI) å er super fornøyd på alle måter.. dette er jo ikke kjempe rimelige dekk men veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer med Vredestein Sessanta 235/35-19.. Kjørte det i fjor. Kjører nå Kumho ECSTA KU31 som er en del billigere og fortsatt fornøyd med dem inntil videre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har prøvd Strata 235/35R19 91Y ZENOUHP? så det var et anbefalt dekk hos sharif?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatte dekk på vått føre!!!!ellers bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører nå på goodyear assymetric og er MEGET fornøyd med disse.....sitter som f... på vått og støyer lite....lite sporing også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glatte dekk på vått føre!!!!ellers bra ;)

 

ok. super glatte? eller kjør litt pent glatte? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Vredestein sessanta den lille tiden jeg fikk brukt de før jeg solgte bilen. satt som spikret på vått, kunne kanskje ha sittet noe bedre på tørt (er den del spor i de som gir mindre asfaltkontakt).

dekkene var også støysvake og sporet lite:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 for kuhmo.

Men har mye senk og breie dekk bør du absolutt undersøke hvordan dekkene er formet mtp felgbredde og subbing.

Federal SS595 er for eks. veldig firkantet og ser direkte stort og stygt ut i forhold til dekk med rundere former.

Finst og flere dekk som gir mykje finere strekk i samme dimensjon, i tillegg til at det ser penere ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på mitt 3dje Kumho sett nå. Jeg er fornøyd med de dekkene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt litt på BCT nå, virker som om flere har problemer med støyen på disse? Mine er bare brukt noen mnd i fjor sommer! Bør jeg klage på disse eller? Felgene er det ikke noe feil med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte på bct i fjor å de hadde utrolig MYE støy. men nå har jeg kjøpt kuhmo å dissa kan ikke sammenlignes verken på støy eller grep på vått føre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med mine Pirelli P-Zero Rosso. Støysvake og bra. Ville gått for et "premiumdekk", det viser seg stort sett i de fleste tester at de er best på de fleste områder. Billigdekkene er ofte bra på tørt føre, men svikter på vått. I tillegg er støy ofte litt høyere, selv om noen kan være bra. Vredestein er noe rimeligere enn de premiumdekkene, men er ofte bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.