Anbefalte innlegg

Et annet rimerligere alternativ, som nok ikke er like bra, men holder iallefall for meg, er Foma VAC 1150, våtstøvsuger som de selger nede på Elprice på Raglamyr. En renser vil jo "spytte ut" rensemiddel samtidig som den suger opp, så det blir ikke helt det samme, men har fortsatt god effekt :) Tror jeg ga 600 kr for den eller noe slikt-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man er ikke avhengig av rensemaskin som pumper ut rensemiddel for godt resultat, det holder med en litt kraftig våtsuger. Men jeg har testet akkurat den Ghibli-maskinen der, og var meget godt fornøyd med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur på Monter forleden dag for å bytte inn en defekt spyler, og så da at de hadde Nilfisk-Alto Buddy 15 våtstøvsuger til en kurant penge, 699,-

07b13ba4.jpg

64d9ad55.jpg

a107dd86.jpg

 

Sammen med en bilpakke med 3 forskjellige munnstykker kommer man under 1000kr for noe som gjør halve jobben til en av rensemaskinene til tre ganger prisen.

Bilde av bilpakken, røret i midten er veldig fleksibelt.

46c8df4e.jpg

 

Jeg ordnet så en relativt tynn blanding av Meguiars APC og sprayet denne på både sete og gulvmatte på førersiden. Gikk etter med kost en runde for å jobbe såpeblandingen litt inn i stoffet.

Gikk så over med Buddy før jeg sprayet over på ny med rent vann for å skylle ut såperestene. Brukte mye vann, og Meguiars-blandingen skummet bra så Greenclean er bestilt.

Resultatet etter ett sete og dørken på førersiden:

f84d1d7b.jpg

 

Anbefales med god samvittighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg koblet på en grovutskiller type Foma til 399,- på støvsugeren min og det funket veldig bra. Vasket bilen med salmiakk innvendig i dag for å bli kvitt gamle flekker fra røyk (tidliger eier) og etter at jeg kjørte litt flyttelass med den forleden. Nå brukte jeg så mye vann at alt ikke rakk å tørke i kveld, men fylte opp en halv tank med vann som var helt sort, samt masse annet dritt :) Det så i alle fall ut til å bli veldig rent og pent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leide en tepperenser i 3 timer + 1 liter væske. ett stort og ett lite munnstykke.

gikk fint over to stasjonsvogner på 3 timer.

totalpris: kr 175,-

verdt hver eneste krone!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.