Rallyegolf VR6 vurderes solgt til riktig pris (VR6, KW var.3, 9x16 og R32 skinnint.)

Anbefalte innlegg

Pga andre prioriteringer i livet vurderer vi nå å kvitte oss med noen biler i parken: dum : Her er salgstråd om rallyen. Denne kommer IKKE til å annonseres utenfor klubben med det første, så dette blir VACN exclusive.

 

Ønsker forøvrig KUN seriøse henvendelser.

 

Litt om bilen

 

1989 Golf Rallye

 

Motor: 2,8 VR6 lakkert sort, sorte samco slanger, røde neuspeed 8,5mm pluggkabler. K&N luftfilter. Motorstyring med tilhørende ledningsnett er flyttet inn i bilen og ligger bak dashbordet for cleant motorrom.

 

Drivverk: Rallye girkasse med VR6 clutchhus og Rallye bakdiff med peloquin sperre.

 

Understell: Komplett Powerflex foringkit er montert, KW var.3 coilovers, NYE 9x16 Keskin KT4 felger med NYE 215/40-16. Valgfritt om Keskin felgene ønskes i sort eller hvit. Begge med polert front. Jeg har to komplette sett. Originale Audi S2 calippere og klosser foran. Standard Rallye bak. Nye skiver og klosser foran og bak. Det er beholdt 4x100 boltsirkel. 20mm skrudde spacere bak for å få riktig innpress hele veien rundt.

 

Interiør: R32 delskinnseter foran og bak i sort skinn med grått stoff i midten. Originale dørtrekk i skinn.

 

Eksteriørt: Emblemfri grill med 2 delt lakkering, røde og sorte baklamper, sorte blinklys på siden og foran, fjernet emblem på bakplate, fjernet visker, åpner og spyler på bakluken, originalt grønntonede ruter, sentrert Bonrath monovisker og sorte Porsche dørhåndtak (egen nøkkel til disse). Fjernet antenne på taket. Bakrute uten vinge. Bakrute med hull for vinge og lakkert vinge følger med om ønskelig.

 

Farge: Hvit blank (lakket i 2009)

 

Prosjekttråd om bilen

 

Feil/mangler: Rust i gulvet, men dette tar jeg tak i på sikt om ikke noen ønsker å kjøpe bilen slik den står. Ikke EU ok.

 

Bilen har stått lagret inne siden vi kjøpte den i 2008.

 

Prisantydning som den står 110000,- eller bud.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ekstra:

- Lite brukt OZ racing 7x17 felger med nesten nye gateslicks (toyo R888) kan følge med mot tillegg i pris (10000,-)

 

- Peloquin diff til girkassen, eller komplett girkasse med diff montert (5000,-/7000,-)

 

Helt sikkert mye jeg har glemt her, men da skal jeg fylle på i annonsen om jeg kommer på noe mer.

 

Kontaktinfo:

41122747

krazy3en@hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00340.jpg

 

DSC00333.jpg

 

DSC00339.jpg

 

DSC00334.jpg

 

DSC_2706.jpg

 

DSC_2707.jpg

 

DSC_2711.jpg

 

DSC_2713.jpg

 

DSC_3178.jpg

 

DSC_3179.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.