Anbefalte innlegg

Etter og ha lest litt og sett her på forumet har jeg tenkt til og få prøvd litt av disse.Har jobbet med bilpleie en del år men det kan ikke sammenlignes med hva en del av dere gutta her får til:tilber:rrespect: smil :

så lurte litt på hvordan de forskjellig produktene er og jobbe med og hvilke pader som er best og bruke.Og maskiner,ble lært opp til og bruke rotterende og etterpå cylco maskin,men det er ikke noe dere detailer gutta bruker??for og forhindre kjørespor etter bruk av roterende. blir brukt så utrolig mye forskjellig her at jeg blir helt svimmel...

Så kom kom med tips og trix:)så jeg får hengt med på utviklinga:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter og ha lest litt og sett her på forumet har jeg tenkt til og få prøvd litt av disse.Har jobbet med bilpleie en del år men det kan ikke sammenlignes med hva en del av dere gutta her får til:tilber:rrespect: smil :

så lurte litt på hvordan de forskjellig produktene er og jobbe med og hvilke pader som er best og bruke.Og maskiner,ble lært opp til og bruke rotterende og etterpå cylco maskin,men det er ikke noe dere detailer gutta bruker??for og forhindre kjørespor etter bruk av roterende. blir brukt så utrolig mye forskjellig her at jeg blir helt svimmel...

Så kom kom med tips og trix:)så jeg får hengt med på utviklinga:o

 

Du kan ta deg en tur gjennom Oslofjord tunnelen en dag og stikke innom meg i Ås så kan jeg ta en runde med deg gjennom en del av Scholl sine produkter da jeg har det mest bruke (og enda litt til) stående til eget bruk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta deg en tur gjennom Oslofjord tunnelen en dag og stikke innom meg i Ås så kan jeg ta en runde med deg gjennom en del av Scholl sine produkter da jeg har det mest bruke (og enda litt til) stående til eget bruk ;)

 

Det hadde jeg satt stor pris på: smil :har snakket litt med bernhard også.Men har en fødsel som kan komme når som helst(har termin 23.august)så vet ikke om jeg får tat men en tur ut til deg før etter fødsel,for kjerringa vil ha meg i nærheten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste scholl produktet jeg har testet er dette: haha :

IMG_2945.jpg

og det funket veldig bra: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.