hvilken lakk til reflektorer?

Anbefalte innlegg

hei,

hvilken lakk/behandling skal jeg bruke ved arbeid på reflektorer?

Skal lakke reflektorene til A6n sorte.

Sikkert noen av dere som har gjort dette før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du lakkerer reflektorene dine sorte vil du få like mye lys som en lyspære som ikke virker.

Derimot kan du lakkere det RUNDT reflektoren. Dette gjorde jeg på en Audi V8 jeg hadde, og da brukte

jeg enkelt og greit Hammerite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte lakk beregnet for airbrush, og det funket fjell det også. Men ikke finn på å bruk maskeringsteip noen steder på reflektorene, for da river du fort med deg "reflektorbelegget" (beste ordet jeg fant på i farta). Jeg bare penslet på der jeg skulle ha lakk, så slapp jeg problemet med å måtte maskere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tips til "maskering" av slik er og bruke vaselin på delene du ikke vil ha lakk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du lakkerer reflektorene dine sorte vil du få like mye lys som en lyspære som ikke virker.

Derimot kan du lakkere det RUNDT reflektoren. Dette gjorde jeg på en Audi V8 jeg hadde, og da brukte

jeg enkelt og greit Hammerite.

 

Har du bilde av V8-lyktene, lakkèrte? gjerne montèrt på bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av V8-lyktene, lakkèrte? gjerne montèrt på bil :)

 

V8.jpg

 

Her... :)

Kjøpte nye reflektorer, nye pakninger og nye lykteglass og lakkerte plasten rundt reflektorene med sort Hammerite. Ble knallbra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V8.jpg

 

Her... :)

Kjøpte nye reflektorer, nye pakninger og nye lykteglass og lakkerte plasten rundt reflektorene med sort Hammerite. Ble knallbra.

 

Sweet! skal prøve å få tak i Faceliftlyktene (4c), og om jeg ikke finner så får jeg prøve å freshe opp d11-lyktene. takk for bilde!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du lakkerer reflektorene dine sorte vil du få like mye lys som en lyspære som ikke virker.

Derimot kan du lakkere det RUNDT reflektoren. Dette gjorde jeg på en Audi V8 jeg hadde, og da brukte

jeg enkelt og greit Hammerite.

 

He he,

Man er vel ikke født igår, er man vel? men takk for at du minte meg på det:p

 

Takk for fine bilder og info, da er det bare og hive seg rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.