Iskjøring på Oftevatn/Høydalsmo

Anbefalte innlegg

Iskjøring Oftevatn/Høydalsmo-Telemark

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei Alle sammen..

 

Det blir iskjøring på oftevaten på Høydalsmo i Telemark hver lørdag fremover.

Fra klokka 10.00-1600

 

Høydalsmo ligger 2timers biltur fra Kongsberg. 1,5t biltur fra Skien,ca 2t bil tur fra Arendal.

 

Banen er på ca 1.8km lang.

 

Pris er kr 400 for hele dagen

 

Påbudt med hjelm og max 1PASSAJER UNDER KJØRING.

BILEN MÅ VÆRE REGISTRERT ELLER HA PRØVEKJENNEMERKE.

 

ER DET NOE DERE LURER PÅ SÅ RING:ODDBJØRN TLF: 99 49 48 17,FRODE:930 99 00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eier du dette vannet du eller?, siden du skal ha penger for at folk skal kjøre på isen der?, skjønner at du kansje har brukt mange dager på og brøyte men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eier du dette vannet du eller?, siden du skal ha penger for at folk skal kjøre på isen der?, skjønner at du kansje har brukt mange dager på og brøyte men :P

 

i tilleg til brøyting er det sikkert også en god del arbeid med søknader og organisering!

 

Syntes heller vi skal gi han ros for å gi folk muligheten for iskjøring enn å kritisere han for at det koster penger: rolleyes

 

Så flott tilltak Oddbjørn! Håper dette blir en sukse som du kan gjennta til neste år, ettersom ikke jeg har noe bil klar til å kjøre med denne vinteren:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig Helge!

 

Flott tiltak fra Vest-Telemark dette. Har hørt med Oddbjørn og det kan legges til at alle typer dekkutrustning unntatt kjetting er velkommen. Fritt fram med ispigg altså. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er heil knall... Vi blir ein gjeng som vil opp å kjøre første helgen i februar.... Så håper isen holder seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok å ta en tur opp en helg snart ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje lokallaget i Telemark burde arrangert en felles tur ei helg i nær framtid (slik at slike kommende nyinnflyttere som jeg kan slenge meg på:P). Har ikke vært på Høydalsmo siden jeg kjørte godt ventilert Type 85 på prøveskilt (og Lars Erik kjørte Passat 32b L-bil;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Velkommen skal dere være.Søk på "oftevann" på YouTube,der er det lagt ut film etter kjøring forrige helg.Vi har fått veldig gode tilbakemeldinger på banen.Fint om dere som har et stykke å kjøre tar kontakt med meg føre dere kommer så dere får siste oppdatering på hvordan banen er.Har vært 2 knall helger nå,men mildvær er en utfordring,da banen blir vannet for å dempe slitasjen i svingene da det er mange som kjører med ispigg. Tog skinne bane er jo ikke noe morsomt å kjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens! Hvor blir dere av,må si jeg savner folk fra klubben som kommer å kjører.

Kan melde om topp forhold på banen.

Banen er vannet og veldig bra

Ingenting kan måle seg med å høre en sinna rekke 5 femmer som plystrer forbi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er brøytekantene? Er det hardt? eller mulig å dra litt av uten å knuse fangere..:P

Vurderer en tur opp til helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..Kantene er bra..Vi bruker kun fres til å brøyte banen med.. Men får du et godt "tilbud" du ikke klarer å si nei til i 80-90 km/t, så hele bilen står av banen da vet jeg ikke.

 

Fine kjøreforhold der nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes jo ut bra ut har en gammal femmer jeg skulle hatt blåst litt sot ut av. Kan høres ut som om dette er stedet:evil: Hvor mange helger blir det kjøring der fremover da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag 12.mars ER SISTE Lørdag det blir anledning til å Kjøre på Oftvann.

Vi stenger av for sessongen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. er banen åpnet i år??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det til å skje noe her denne vinteren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det til å skje noe her denne vinteren?

 

Lurer på det samme, det var en morsom bane på Oftevann sist vinter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme her. Skal opp til rauland en tur snart og da er man jo i nabolaget :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringt med Høydalsmo nå! Kjøring hele Lørdagen fra 10-16.00. 500,- pr bil, kjør så mye en vil! Maks en passasjer, begge må ha hjelm. OK med ispigg! Topp forhold og 3,4 km bane! (BMW klubben var der i helga og har allerde booket en helg til neste år!) Jeg er i all fall klar til helga(9/2)!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringt med Høydalsmo nå! Kjøring hele Lørdagen fra 10-16.00. 500,- pr bil, kjør så mye en vil! Maks en passasjer, begge må ha hjelm. OK med ispigg! Topp forhold og 3,4 km bane! (BMW klubben var der i helga og har allerde booket en helg til neste år!) Jeg er i all fall klar til helga(9/2)!! :)

 

Ok flott :) Tipper bana der er på høyde med de beste fra utlandet ja :P Vet ikke hvor mye skinner det har blitt etter ispigg nå, men det var det ikke noe av i fjor ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Tønsberg om få strakser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta turen da også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldes om kjempefine forhold i Høydalsmo, banen er preppa og fri for hjulspor etter ispigg. Kjøring fra kl 10.00 på Lørdag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarte å bestille feil clutch til 945'en, hvis jeg klarer å få tak i en riktig clutch så stiller jeg med volvo igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.