Anbefalte innlegg

Ifm med at jeg jobber med planer om å bygge på/om huset, så ønsker jeg å frigjøre litt kapital og heller ha en rimeligere bil, samt en bil som det er mer praktisk å transportere ting å tang fra byggforetninger med :)

 

Legger ut noen bilder i første omgang, så kommer jeg tilbake med mer info om bilen litt senere.

 

Bildene er tatt rett før vinteren ifm en poleringsjobb en kompis av meg og meg selv gjorde da.

 

en liten film snutt av det hele

 

 

105-1.jpg

 

090-1.jpg

 

122.jpg

 

230.jpg

 

223.jpg

 

208.jpg

 

246.jpg

 

101-2.jpg

 

138.jpg

 

129.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bil!

Pris, km, antall eiere og hvilken motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg gjerne en PM med mere info og prisanntydning.

 

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motor, pris, km.stand osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så ofte jeg er innpå her :(

 

Bilen er en 2.0 diesel førstegang reg i april 2010 og jeg er eier nummer to. Bilen har gått Ca 15000 og bakgrunn for salg er å frigjøre litt kroner til påbygg av hus og at jeg ikke har behov for to strøkne biler :)

Bilen er kjøpt ny i Norge å har derfor full garanti fra Audi. Bilen var spesialbestilt i rød ( får ikke allroad i rød) fargen er misanorød som er samme som RS5 leveres i, bilen er også lakkert ned orginale.

Utstyrsmessig har den svart skinn/alcantara sportsinteriør med elektriske stoler på begge foran har også svart taktrekk.den har stor navi og bang Olufsen lydpakke. Led lydpakke foran og bak samt xenon lys. Er også ettermonterte xenon i tåkelys. Grill etc er lakkert blank svart. Bilen har s-line understell og står på 18" vinterhjul og 10*20" sommerhjul med 275/30-20 dekk. Hekkdifusor er byttet fra til to utløp og eksos er sveiset om. Bilen har også avtagbart hengerfeste (kontakt etc er "usynlig"/foldes opp/inn i bakfanger når dette ikke er i bruk) Var det jeg kom på i farta av utstyr.

Bilen ellers er strøken og selges selvfølgelig uten noen heftelser.

Bilen selges for 600000,-

Ta gjerne kontakt på trondwiggo@gmail.com

Har du ikke penger så trenger du heller ikke ta kontakt, på forhånd takk for det.

 

Dette er så vidt meg bekjent den eneste misanorøde A4 allroaden som finnes og en skikkelig "head turner"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så ofte jeg er innpå her :(

 

Bilen er en 2.0 diesel førstegang reg i april 2010 og jeg er eier nummer to. Bilen har gått Ca 15000 og bakgrunn for salg er å frigjøre litt kroner til påbygg av hus og at jeg ikke har behov for to strøkne biler :)

Bilen er kjøpt ny i Norge å har derfor full garanti fra Audi. Bilen var spesialbestilt i rød ( får ikke allroad i rød) fargen er misanorød som er samme som RS5 leveres i, bilen er også lakkert ned orginale.

Utstyrsmessig har den svart skinn/alcantara sportsinteriør med elektriske stoler på begge foran har også svart taktrekk.den har stor navi og bang Olufsen lydpakke. Led lydpakke foran og bak samt xenon lys. Er også ettermonterte xenon i tåkelys. Grill etc er lakkert blank svart. Bilen har s-line understell og står på 18" vinterhjul og 10*20" sommerhjul med 275/30-20 dekk. Hekkdifusor er byttet fra til to utløp og eksos er sveiset om. Bilen har også avtagbart hengerfeste (kontakt etc er "usynlig"/foldes opp/inn i bakfanger når dette ikke er i bruk) Var det jeg kom på i farta av utstyr.

Bilen ellers er strøken og selges selvfølgelig uten noen heftelser.

Bilen selges for 600000,-

Ta gjerne kontakt på trondwiggo@gmail.com

Har du ikke penger så trenger du heller ikke ta kontakt, på forhånd takk for det.

 

Dette er så vidt meg bekjent den eneste misanorøde A4 allroaden som finnes og en skikkelig "head turner"

 

Du får granatrød på A4 Allroad, men Misanorød er tøffere ja, lekker bil, lykke til med salget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det du :)

Stemme at du får den i "rød" men det e meir plommerød/lilla enn skikkelig rød :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne :)

Mange mailer, men fremdeles til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke TWG er på forumet lenger! Men send en mail til han på Trond Wiggo Grøvdal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke TWG er på forumet lenger! Men send en mail til han på Trond Wiggo Grøvdal

den er ikkje solgt, å er en fryd for øye ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.