Anbefalte innlegg

Trenger skiboks, men er usikker på hvilket merke jeg skal velge. Så er det noen som har erfaringer så er det fint med tips. Bilen er en Touran.

 

Er også intr i å kjøpe brukt om noen medlemmer har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger skiboks, men er usikker på hvilket merke jeg skal velge. Så er det noen som har erfaringer så er det fint med tips. Bilen er en Touran.

 

Er også intr i å kjøpe brukt om noen medlemmer har.

 

 

Noen Møller-forhandlere kjører en kampanje på Packline 800 ABS til 3495,- , det er iallefall en pen & romslig boks.. Ligger litt "nedpå" bilen...

 

PACKLINE 800 ABS 225x80x35 24kg 430liter Veil. 4.750,-

 

Se Packline for info

 

Bare et forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Packline avantgarde er en fin boks som ligger lavt på taket!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del som har sagt at jeg bør kjøpe Skiguard, men de er så dyre... Skal sjekke hos møller med Packline. Takk for info :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen på boksene er nesten identiske.

Det blir smak og behag som vil avgjøre hvilke boks du bør velge.

Min favoritt er Skiguard 850.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiguard uten tvil!

Vi er vel en av forhandlerene som leverer flest Skiguard bokser i landet, og vi har prøvd mye forskjellig. (bl.a Packline, Thule)

Ingen er i nærheten på finnish, kvalitet og service som Skiguard har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiguard uten tvil!

Vi er vel en av forhandlerene som leverer flest Skiguard bokser i landet, og vi har prøvd mye forskjellig. (bl.a Packline, Thule)

Ingen er i nærheten på finnish, kvalitet og service som Skiguard har.

 

Ok. Vet du om det er noen kampanjer nå før påske? Jeg tenker at det må bli en 850. Jeg skal østover nå til påske, så om det er gode tilbud der kan jeg like godt kjøpe da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjelden det er tilbud på Skiguard bokser desverre, men monteringen tar vi gratis! For å være sikret boks må du nok bestille litt tid i forveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefalle en Skiguard 850 som er tilpasset bilen, dvs. at lasteholderne går tvers igjennom boksen slik at den kommer så lavt ned mot taket som mulig. I tillegg er det forberedt hull i boksen for eventuell antenne på taket.

 

Du må nok regne med at en slik boks levert i bilen farge kommer på opp mot 10000 NOK, men da får du den stilligste løsningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Packline og bestill den lakkert i bilens farge! Vi har lite å gjøre på jobben om dagen :D

FX-boksene (tror jeg de heter) ser bra ut på Touran, har sett en bil her i nabollaget med sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all det hold deg unna bøtteplast boksene Thule. Kjøp skiguard eller packline.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv med en Skiguard 950 på min a4, hvor jeg letet lenge for å fine det laveste stativet... som viste seg å være Mony Blanc sitt. Boksen ligger med en klaring på et par cm og tåler hastigheter over 200.. samt avleverer lite støy...db

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv med en Skiguard 950 på min a4, hvor jeg letet lenge for å fine det laveste stativet... som viste seg å være Mony Blanc sitt. Boksen ligger med en klaring på et par cm og tåler hastigheter over 200.. samt avleverer lite støy...db

 

..det som irriterer nå er at jeg allerede har kjøpt Thule Aero, og det stativet er ganske høyt. Så da blir det stor avstand fra tak til boks. Må gruble litt til å se hva jeg finner ut. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.