Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Anbefalte innlegg

image.jpg

image.jpg

 

http://i812.photobucket.com/albums/zz41/L4sse/image_zpsqizf3guf.jpeg

 

image_zpsqizf3guf.jpeg

 

Hva er grunnen for at bildene mine eg laster opp på forumet blir uklare? De er tatt med speilrefleks og de er klare her på Ipaden de vises og veldig små i trådene er det mulig å få gjort noe med dette?

Eg er litt motstander av Photobucket Pga at det kan være fare for at bilder forsvinner. Tråder uten bilder er .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått på nye sommersko

 

73bab8cde85a0ed4539af2aa2ccded63.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]237904[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]237905[/ATTACH]

 

http://i812.photobucket.com/albums/zz41/L4sse/image_zpsqizf3guf.jpeg

 

Hva er grunnen for at bildene mine eg laster opp på forumet blir uklare? De er tatt med speilrefleks og de er klare her på Ipaden de vises og veldig små i trådene er det mulig å få gjort noe med dette?

Eg er litt motstander av Photobucket Pga at det kan være fare for at bilder forsvinner. Tråder uten bilder er .....

 

Ser ut som at photobucket ikke viser full size bilde ved direct link, må ha ~original bak .jpeg

Litt usikker på om det er tillatt ved bruk av [ img ]

Bruker selv imageshack og er veldig fornøyd med det :) koster ikke store summen heller.

Jeg får ihvertfall direct link med full oppløsning der, og aldri opplevd at bilder blir borte, de hadde riktignok en teknisk glipp for et årstid? tilbake hvor det tok en stund før eldre bilder var på plass igjen, men det løste seg, samt at de beklaget veldig å ha oppgradert alle backup systemer så det er jo en god trygghet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gleder jeg meg til å følge Alexander, få ut tråd / info asap : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

 

Hva er grunnen for at bildene mine eg laster opp på forumet blir uklare? De er tatt med speilrefleks og de er klare her på Ipaden de vises og veldig små i trådene er det mulig å få gjort noe med dette?

Eg er litt motstander av Photobucket Pga at det kan være fare for at bilder forsvinner. Tråder uten bilder er .....

 

har brukt photobucket i mange år og har aldri hatt ett bilde som forsvinner. Med mindre en flytter på bilder på photobucket då såklart.

 

Jeg bruker alltid img linkene fra photobucket og får bilder som blir bra til forum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykkelig eier av orginal gti etter mange mnd med leting.

DSC_0018_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt photobucket i mange år og har aldri hatt ett bilde som forsvinner. Med mindre en flytter på bilder på photobucket då såklart.

 

Jeg bruker alltid img linkene fra photobucket og får bilder som blir bra til forum.

Samme her, brukt Photobucket i over ti år nå (måtte sjekke på profilen min) og aldri hatt problemer med bilder som blir borte, med mindre man sletter eller flytter de. Men skjønner hva Lasse sikter til, og det er når de som har Photobucketen sletter kontoen sin - da blir det jo logisk nok borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våren er kommet til NordNorge, men bilene må vente litt før de får sin 2 (kanskje 3) stegs behandling.

13effe6d7071b42516f6e865b53b3d44.jpg

 

 

Audi A6 C6 tdi quattro avant

VW Golf V 1k tdi 4motion sportline

x: Audi A4 B6 turbo quattro

x: Audi 80 B4 quattro competition

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på at leiebil er innafor.

 

Bestillte to mellomklasse biler, fikk forespeilet Opel Astra.

 

Fikk Audi Q3, til vår overraskelse hadde den gått 14 km totalt når vi tok den ut.

 

5ca24b31ff25b8ee025b5b8e86872eaa.jpg

2016 2.0tdi quattro [emoji106]

 

Den andre er 2016 Seat Leon, ingen dum bil det heller.

 

ad19918f37bc208813c40e03929315eb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg parkerer på andre siden av huset mitt 😀

DSC_5836_zpscw2uzuqp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut på en liten luftetur med S8 handschaltern idag, iphone-bilde bare dog

 

68DE75E3-134C-4061-9AB1-EA039202DE31_zps

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dff84e3d84ae26fc61bb5392f179f423.jpg

 

Ute på kveldstur med rs2en i peeent vårvær :-D

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et totalt bedritent bilde av Passaten mens den venter på ny foring og bolt til camberjusteringa:

Snapchat-4590681867903667712.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyvaska og godvær betyr fotosession :)

RS42red.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.