Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som har erfaring med å lakkere bremser?

Har lyst til å få mine helt rød.. Holdbarhet, finish og greier? Hadde tenkt å få et verksted til å gjøre det så om noen har formening om pris, så er det fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster deg ikke mer enn tid og 100kr for spraybox eller maling. Verksted skal ha mye for bare tiden...

Så lenge det er godt rengjort på forhånd skal det henge godt med lakk som tåler litt varme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg brukte hammerlakk på bremsene til gamle bilen..blei kjempe bra d syns eg..puset fyst ned calipterene med div stålbørster på en borremaskin og så malte eg di med pensel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du kjøper en sånn foliatec-pakke ca.250kr, kan du velge farge og da får du med sånn rensemiddel til å ha på først og lakk til å pensle på, hvis du maskerer og bruker litt tid på hver caliper blir det gangske så pent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Kanskje det ja.. Ikke noe problem med at lakken sprekker og flasser av etter varme soldager med hard kjøring? :) Regner med at det blir jævli varmt der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foliateclakken holdt hvertfall for meg, nå bruker ikke jeg bremsene mest da men... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har auto-k sin lakk på mine bremser. har hatt det i 2 år og er like fine og blanke. pussa med stålbørste og vaska med isopropanol og lakka 4-5 strøk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.