bilpleie på tilbud - dette må være en grei deal?

Anbefalte innlegg

Haha, dealen avsluttes om 21 timer og no er det søndag, dvs. berre tull :D ? søndag i mora og dealen utgår 23.00 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, dealen avsluttes om 21 timer og no er det søndag, dvs. berre tull :D ? søndag i mora og dealen utgår 23.00 ;)

 

Hehe, du har ikke vært med på dette før..? Muligheten til å kjøpe dealen går ut da, men så har man mulighet til å benytte seg av den innenfor de tidsfrister som står oppgitt. Som regel har de en varighet på et par måneder til 1 år, men man må kjøpe selve dealen innenfor 24 timer (vanligvis) fra den legges ut (så lenge den ikke blir utsolgt) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt innspill, FWS...

 

noen med noe mer konstruktivt om firmaet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du har ikke vært med på dette før..? Muligheten til å kjøpe dealen går ut da, men så har man mulighet til å benytte seg av den innenfor de tidsfrister som står oppgitt. Som regel har de en varighet på et par måneder til 1 år, men man må kjøpe selve dealen innenfor 24 timer (vanligvis) fra den legges ut (så lenge den ikke blir utsolgt) :)

 

Det meste står på siden:

 

Den lille skriften:

Ring 924 90 999 å oppgi din verdikupongkode for bestilling av time.

Verdikupongen er gyldig i 3 md.

(t.o.m. 19.12.2011)

1 verdikupong per bil.

Du vil motta din verdikupong ETTER

at dealen er avsluttet (se tidsuret).

Ditt kort vil ikke bli belastet dersom dealen ikke blir aktiv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte de direkte og bestilte time, sa bare at ejg skulle ha det tilbudet til 2000, har time i morgen så kan skrive en liten tilbakemeld på hvordan det ble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte de direkte og bestilte time, sa bare at ejg skulle ha det tilbudet til 2000, har time i morgen så kan skrive en liten tilbakemeld på hvordan det ble.

 

kjempe, det hadde vært gull! bruker du lokalene på lierstranda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meste står på siden:

 

Den lille skriften:

Ring 924 90 999 å oppgi din verdikupongkode for bestilling av time.

Verdikupongen er gyldig i 3 md.

(t.o.m. 19.12.2011)

1 verdikupong per bil.

Du vil motta din verdikupong ETTER

at dealen er avsluttet (se tidsuret).

Ditt kort vil ikke bli belastet dersom dealen ikke blir aktiv.

 

Nettopp :) Kan være fint med tilbakemelding hvordan resultatet blir. Føler bare det er et fåtall som virkelig gjør en bra jobb det faktisk er verdt å betale for..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte de direkte og bestilte time, sa bare at ejg skulle ha det tilbudet til 2000, har time i morgen så kan skrive en liten tilbakemeld på hvordan det ble.

 

Legg ut noen skikkelig bilder for dette er jeg spent på, håper for din del at du ikke har betalt for å ødelegge bilen din....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

store ord Bernhard - det kan jo tenkes at det finnes mer enn ett seriøst firma her til lands (satt på spissen)!

jeg snakka med de på telefon, og de virket seriøst interessert i å levere kvalitet, men man vet seff aldri...

 

bilder og tilbakemelding blir spennende : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før og etter bilder så Bernhard blir fornøyd;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

store ord Bernhard - det kan jo tenkes at det finnes mer enn ett seriøst firma her til lands (satt på spissen)!

jeg snakka med de på telefon, og de virket seriøst interessert i å levere kvalitet, men man vet seff aldri...

 

bilder og tilbakemelding blir spennende : ja :

 

Det er nok av seriøse og gode firmaer her til lands, og den med å levere kvalitet har jeg hørt så sykt mange ganger før både av de som driver med bilpleie og ikke minst lakkerere. Men jeg har blitt skuffet gang etter gang..

 

Kall det gjerne store ord om du vil, jeg velger å kalle det fakta..

 

Forøvrig en bil som kom rett fra det bilpleiefirmaet i Moss med best rykte:

 

DSC_0128.jpg

 

Bilen var ikke vasket i mellomtiden og denne jobben hadde eier betalt 7000,-

 

Så kanskje du skjønner poenget mitt nå :)

 

Legger også med bilder av der de hadde brent igjennom lakken på samme bilen, som forøvrig eier ikke hadde kjørt selv da de gjorde dette:

 

DSC_0470.jpg

 

Og dette er ikke det eneste tilfellet jeg har som eksempel Thomas :)

 

Men jeg håper for deres del at bilpleiesenteret klarer å levere, det er ikke noe som hadde vært bedre enn det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et eksempel på en jobb den sjappen som driver med sweatdeal tilbud her i byen har utført.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernhard - tolket deg selvfølgelig fritt, men jeg ser absolutt poenget ditt!

 

Geir - det der så ikke så imponerende ut akkurat...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernhard - tolket deg selvfølgelig fritt, men jeg ser absolutt poenget ditt!

 

Geir - det der så ikke så imponerende ut akkurat...

 

Billigst er ikke automatisk best, og Bernhard er vel en av de her på berget som faktisk vet hva han prater om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns generelt sett det bilpleie-kjeder leverer er under par, i forhold til hva man betaler og hva man kan forvente.

Og når man da får tilbud ned mot 1-2000kr for full behandling, skjønner jeg at resultatet ikke kan bli bra, for da ville man ikke tjent penger på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva tar du Bernhard for en jobb tilsvarende det det reklmaeres for her? eller for å si det på en annen måte - hvor mye må man betale for kvalitetsjobb? vask, lakkrens, lakkforsegling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster like mye som en "ditech" behandling, men til gjengjeld får du jo faktisk en ripefri bil! Og en som er lett å vedlikeholde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris er etter avtale, da det er avhengig av hva du ønsker og åssen bilen ser ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du har ikke vært med på dette før..? Muligheten til å kjøpe dealen går ut da, men så har man mulighet til å benytte seg av den innenfor de tidsfrister som står oppgitt. Som regel har de en varighet på et par måneder til 1 år, men man må kjøpe selve dealen innenfor 24 timer (vanligvis) fra den legges ut (så lenge den ikke blir utsolgt) :)

 

godt innspill, FWS...

 

noen med noe mer konstruktivt om firmaet?

 

Sorry: bh :

 

Kanskje ein fordel å lese ALT først: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris er etter avtale, da det er avhengig av hva du ønsker og åssen bilen ser ut.

 

kun vaskeriper, ikke noe hard jobb - ønsker lakkrens, og lakkforsegling før vinteren. hva mer i detalj som må gjøres vet du. hva vil omtrentlig pris være på en vanlig personbil?

 

Sorry: bh :

 

Kanskje ein fordel å lese ALT først: rolleyes

 

hehe, du bomma litt - fort gjort.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått henta min bil fra norsk bilpleiesenteret, jeg brukte avdelingen på åssiden, de åpna den ganske nylig. snakka med en som heter kjetil 90053666 , kjempehyggelig kar og super service =)

 

før jeg leverte bilen var den full av svarte flekker fra de midterste listene på dørene å ned.

generelt så kjentes lakken ut som et sandpapir, spesielt ille fra de miderste listene på dørene og ned.

det var fullt av vaskeriper generelt over hele bilen men spesielt ille på panseret og taket.

bilen var også generelt ganske matt.

har ikke bilde av før,

 

Nå ser lakken på bilen MYE bedre ut,

hele bilen er speil blank og fri for vaskeriper, alle asfalt flekkene mine er også borte og ikke minst føles lakken glatt og fin. bortsett fra endel dype riper og sør (du kjenner de med fingern) så ser lakken helt ny ut.

jeg brukte ei kraftig led lykt og så over hele bilen med mitt utrente øye og det var ikke noe og klage på, alle vaskeripene var borte.

 

CIMG0340.jpg

CIMG0341.jpg

CIMG0347.jpg

CIMG0349.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette ser jo veldig bra ut :) hva er dommen fra dere proffe, om dette er grunnlag nok for å uttale seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du er fornøyd :)

 

"Sandpapiret" under listene fjerner du enkelt selv gjennom vinteren med Prickbort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.