Nordex sommerdekk. Noen som kjenner til merket?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier. Noen som kjenner til merket, eller har noen erfaringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt Nordexx selv. Jeg kjenner ingen har hatt dem heller. Men jeg fant dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tittel sier. Noen som kjenner til merket, eller har noen erfaringer?

 

Har solgt mange hundre Nordexx, og er det ett dekk jeg ikke har hatt reklamasjoner på så er det nettopp det.

Ikke att det er bedre enn preimum merker, men sammenlignes dette mot f.eks Nankang er det betydelig bedre er min erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broren min har Nordexx i org.dim på sin Renault Kangoo og er veldig fornøyd med dem, men om det svarer ditt spørsmål vet jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Aldri hørt om dem før, og de står på en bil jeg er litt intressert i. Så derfor jeg lurte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det billigeste dekket som Nordisk Dekk Import kan levere.. Burde vel si det meste :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vet vi det! Da er det ihvertfall søkbart på forumet om ikke annet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir et lite løft til denne jeg, siden det har gått nesten en halv sommersesong siden forrige innlegg.

Har sett at superdekk har god pris på dette dekket i 235.40.18.

Skal snart bytte to dekk, så derfor ble jeg litt nyskjerrig på om noen har mer erfaring med dette nå?

Noen som vet hvordan dette dekket er i forhold til f.eks nexen, nankang og marangoni?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt på høyde med de tre du nevte der, jeg hadde tatt de foran alle de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.