Anbefalte innlegg

Ingen her inne som er interessert?

Legger dem på finn om en uke eller to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mønsterdybde på dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev øverst så er dekkene slitt ned til slitemerker. Så man må belage seg på å kjøpe nye dekk, men de er kjørbare slik de er nå. Hadde dekkene vært bra hadde prisen vært en annen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Står det noe om hvor mange kg disse tåler? Jeg er interessert om de tåler nok! Og om jeg skulle kjøpe så slipper du å styre med frakt i alle fall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nettopp og sjekket. Det sto ingen plass hvor mange kilo disse tåler. Delenr på dem er 4f0601025k. Eneste jeg vet er at mitt andre par med audi felger tåler 675kg, disse er 19". Så vil tippe de ligger rundt dette.

Dette er de orginale hjulene som fulgte med min A6 (har også et 5.hjul som jeg bruker som reservehjul), så litt vekt tåler dem nok. Hvilken bil skal du ha dem til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for respons, men i mellomtida har jeg fått hånd på A8 felger som jeg tror passer Caravellen (som de skal på) enda litt bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har nye senterlokk kommet på plass.

Har lagt ved bilde av senterlokk, samt et bilde av dekkmønster i første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SOLGT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.