S4 Facelift fanger på A4 Pre-Facelift

Anbefalte innlegg

Hei jeg har lest litt rundt om på forumet og det er ganske mye forskjellige svar/oppskrifter på montering av S4 fanger på A4.

 

Jeg har nå fått tak i S4 Facelift front,bakfanger og sideskjørt til min A4 B5 Pre-Facelift avant.

 

Er det noen som har den magiske oppskriften på hva jeg trenger for å få disse til å passe?

Er det bare til å kjøpe Festebraketter som er på skjermen eller passer de jeg allerede har på orginalt?

Eller skal alt fra facelift s4 passe på prefacelift a4?

 

Takker for svar/tips! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har just montert s4 fornt på min 96mod a4, så der veit jeg vertfall at både støttestagene forran og skinnene på siden må byttes. mener det var rundt 1000 lappen tilsammen for alt. Vet det er mange som ikke mener at skinnen på siden må byttes. Jeg fikk de gamle skinnen på den nye fangeren, men med de gamle festene ble fangeren sittende veldig lavt iforold til skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var dette S4 facelift fanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.

 

Man får ikke kjøpt pre-facelift s4 fanger ny fra møller lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja riktig.. Har du lyst å gi meg delenr på delene du måtte handle for å få fangeren til å passe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk gjenom kviteringene nå, var vist ett parr hundrelapper mere, men ikke noe skrekkslagent.

Liste:

 

Holder venstre 8D0 807 133 C (577kr)

Holder høyre 8D0 807 134 C (577kr)

Føringstykke venstre 8D0 807 283 A (68kr)

Føringstykke høyre 8D0 807 284 A (68kr)

Boltene som holder fangeren er også noe lengre, så de trenger du også

skrue N 903 509 01 (2stk 75kr)

 

Alle priser er med vacn rabbat (10%)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUPERT! du er en engel :).

 

Da er det neste dilemma, (Bakfanger)

 

Er det noen som har peiling på om den passer rett på eller om det trengs andre fester osv??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge etka er det de samme stagene vertfall, men mulig disse sitter skrudd på den nye fangeren fra før av, eventuelt bytte over fra den gamle fangeren. Om du har bil med chnr før 8D-V-053000 må du også fjerne en slags pakning som ligger mellom holderen og chasiet.

Sideskinnen er ikke like, de du skal ha heter:

 

venstre = 8D0 807 483

høyre = 8D0 807 484

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en gang stor takk til deg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.