Anbefalte innlegg

Legger min BTL neodymium sub ut for salg, da jeg har mer bruk for penger enn bilstereolager i kjellerstua :)

 

Bestilt ny av meg i fjor sommer via BladeIce i england, valget falt da på en N2 med alle options (fully loaded) med doble 1ohm spoler. (Alle BTL lages kun på bestilling, så man må belage seg på ca 2mnd ventetid i følge BladeIce. Min kom etter 8 uker)

 

Options inkluderer bl.a bedre kjøling og lenger slaglengde (38mm xmax mot 28 på de vanlige).

 

Har brukt den i 3-4 måneder høst/vinter i fjor, men måtte bruke bilen mer i jobben, så 220 liters kasse i en Lupo måtte ut desverre.

 

Noen bilder tatt i dag:

IMG_3185.jpg

IMG_3186.jpg

IMG_3187.jpg

 

Jeg bestilte den med logo i rød chrome, men folien de brukte hang dårlig på støvhetten som er i papp, så den plukket jeg av når den begynte å løsne. Om ønskelig kan jeg lage ny custom logo i valgfri farge og sette på før salg.

 

Selges for kr 4500,-

 

Kan også selge den med forsterker som passer ypperlig til den, denne kjøpte jeg også fra BladeIce da jeg ba de finne en passende forsterker. Det ble en SPL Dynamics ICE-3500D som er stabil i 0,5ohm, som også er impedansen til subben om den kobles i paralell. Funker også svært bra i 2ohm, det er slik jeg har kjørt den da strømforsyningen i bilen ikke er verdens råeste. (120a dynamo). Kjøpte derfor en 180A dynamo, men kom aldri så langt som å bytte den ut før kassen ble tatt ut. Har den også (passer til VW) om noen trenger den :)

 

Sub/forsterker combo kan selges for kr 7000,-.

 

Ved kjapp handel kan det følge med en plexiplate (10mm) på ca 90x45cm, med lasergravert FI Car Audio logo. Denne fikk jeg customlaget for bruk som bakvegg i kassa, denne kostet 1850kr å få laget.

IMG_1578.jpg

IMG_1858.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg :)

 

Setter prisen til 3990,- for subben, 6500 for alt sammen :)

 

Edit: Dynamo solgt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg :)

 

Nypris nå er £599 + frakt,mva og fortollingsgebyr, altså rundt 6500. Det er for et standard element, min er fully loaded, altså alle options som ekstra kjøling, lenger slaglengde. Dette kostet rundt 700kr ekstra før moms, så et likt element haver på rundt 7500kr nytt.

 

Ny pris 3500,-, eller i kombinasjon med en SPL Dynamics ICE-3500D forsterker (kjøpt til denne subben da den tåler 0,5ohm og leverer dokumentert godt over 3500w RMS i denne belastning) samt plexiplate med lasergravert FI CAR AUDIO logo for 6000,-.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.