Anbefalte innlegg

Har ett sett med Lorinser RS-1 9x19 et39 liggende og slenge.

 

Disse er i utgangspunktet diamond cut, med må dessverre lakkere disse - da de har gått i lengre tid uten klarlakk. En polering av det som er slitt ned av saltet vil uansett ikke bli som diamond cut'n og dermed blir poenget helt borte.

 

Grunnen til at jeg legger ut disse før de er lakkerte er fordi jeg tenkte at en evnt kjøper ønsker å velge farge på disse selv. Jeg personlig hadde lakkert de ordinær sølv, siden det når bredest mulig publikum mtp salg.

 

Medfølger ikke dekk på disse.

 

 

Velger å legge ved noen bilder av samme felger, men den polerte kanten vil altså bli lakkert. Evnt kan felgene selges som de er - om noen føler for å polere opp kantene selv og lakkere sentret.

 

Bildene er stjålet fra andre tråder på forumet. Om noen støtes av bildebruk - si ifra :)

 

_MG_9247.jpg

63787_10150280316235221_903550220_148188

63787_10150280316240221_903550220_148188

_MG_0231.jpg

4163508501_f5243e2061_o.jpg

IMG_0456.jpg

IMG_0240.jpg

549634_10151412093300632_562250631_23130

IMG_5934.jpg

IMG_5956.jpg

 

Pris: 11900,- /bud, med valgfri farge på felgene.

Depositum kreves.

 

Kan selges som komplett sett, da med 235.35.19 Sonar dekk med bra mønster. Ser for meg 13.900,- som en bra pris for komplett sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, passer disse på b7 eller må man bruke spacer? 9" med et39

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, disse felgene sitter som ett skudd på b7.

Ingen spacer etc trengs!

 

På bildet over sitter de på en b6. Kommer til å sitte likt på b7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare synd du bor et stykke unna.. kunne vært intressert i å sett på de en dag. Mvh Mats

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mye å se, slik de ser ut nå.

Mangler litt av grunnarbeidet før lakkering, men jeg kommer til å lakkere de i vanlig felgsølv når jeg er ferdig med arbeidet - om de ikke blir solgt før jeg lakkerer de, så kan kjøper velge farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil disse sitte på en godt senket Golf 6? Treng det noen modifikasjoner på bilen (valsing av skjermer etc.)? Tenker da med dekkdim 215/35-19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte golfen over her hadde jo disse før :-) hva legger du i godt senket...?

 

Lagt til etter 24 minutter:

 

Her er bilde av Christian sin bil. Eneste som er gjort er og fjerne den berømte skruen.. Han sier selv i tråden det er masse plass og fungerer som bil i orginal høyde og orginal felger. Altså att det kan senkes mer.

 

_MG_9693.jpg

 

_MG_9696.jpg

 

_MG_9404.jpg

 

_MG_9469.jpg

 

_MG_9446.jpg

 

_MG_9623.jpg

 

Her avbildet på min A3 som har samme plass som golf. Denne var ikke like mye senket som den jeg har nå, men her var det heller INGEN subbing.

 

Men glemte og nevne i innlegget over att dette er med Pirelli 215/35/19 dekk. Du må ha denne dekk str. for og få de på i disse høydene. Var som en drøm og kjøre med disse dekkene.

 

63787_10150280316240221_903550220_148188

 

63787_10150280316240221_903550220_148188

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for veldig grundig og utfyllende svar, Joachim :glad:

 

Med "godt senket" mente jeg den høyden som var avbildet, og helt sikkert litt mindre enn denne også.. er samboeren min som trolig handler seg Golf nå, så altfor lav kan den heller ikke være dersom den skal forbli like hel og pen ;)

 

Skal tenke litt på saken, så tar jeg kontakt på PM dersom hjulene er aktuelle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei Cato.

Lorinser RS-1 er en type felg som kler Golf6 veldig godt, selv i "bruks-høyde" som avbildet over her..

 

Venter å høre fra deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-7.jpg

 

Dette er nåværende stand på felgene. Fargen kommer ikke godt frem på bildet, men skal nå tas av bilen - mattes - grunnes på nytt og legges en mer "riktig" farge på de :)

 

Fargen faller nok på ordinær sølv.

 

 

Prisen kan diskuteres noe ved smidig handel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

 

Leveres til antagelig til pulverlakkering i starten av neste uke. Ordinær felgsølv-ish :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke lakke dem i grønn metallic da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan lakkere de i hvilken som helst farge jeg, men kommer evnt til å kreve depositum før jeg lakkerer de i en "ønsket" farge - siden de vil være vanskeligere å selge som grønn metallic enn sølv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du får dem pulverlakka i hvilken som helst farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få de pulverlakkert i ønsket farge ja :)

Eneste minuset er at det kan ta bittelitt tid, da lakkereren jeg bruker må bestille spesialfarger.

 

(Med bittelitt tid mener jeg en uke eller to)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne tenke seg Lorinser felger? :)

Ligger fortsatt rosa, da det har vært laber interesse på de idet siste.

Kan lakkeres på ett par dager i ønsket farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg!

Er ikke lenge til snøen er smeltet nå folkens! :)

 

Ligger fortsatt i rosa med ett sett dekk påmontert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velger å dumpe prisen for å få disse ut av huset nå.

 

Selges som de er. Rosa og med dekkene.

7000,-

Første mann/kvinne til mølla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.