Hvordan bygge om Caddy til Touran facelift front ?

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg har gått til innkjøp av en 05 VW Caddy til bruk på jobb. Er veldig godt fornøyd med bilen,

men ville gjerne gjort noe med utseende.

Kunne derfor tenkt meg å skiftet fronten til Touran facelift front. Dette vet jeg at det er flere som har gjort, men det er så forskjellig hva folk sier må gjøres. Noen sier at dette bare er ren skruing, mens andre sier at man må bytte rammevanger ?

 

Hvem har egentlig rett ?

 

Jeg har sett på framskjermene og de er ihvertfall like det jeg kan se.

 

Er veldig glad for oppklarende svar.

 

 

Mvh. Inge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er flere som har gjort dette. Men skjermene er forskjellig, det ser du på utformingen av hovedlampene.

Ta de store tingene og sjekk litt dele nr hos VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg mente at fram skjermene er like, mente jeg at innfestingene ser like ut. Vet jo at lyktene er forskjellige så da blir de jo ikke like på det punktet. Takk for svar. : smil :

 

 

Flere som vet ?

 

Jeg skal høre hos Møller også......

 

 

Mvh. Inge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1T0 805 588 AD SLAM PANEL

1T0 807 221 D BUMPER

1T0 821 021 B WING LEFT

1T0 821 022 B WING RIGHT

1T0 821 135 B WING BRACE

1T0 821 136 B WING BRACE

1T0 823 031 L BONNET

1T1 941 005 B HEADLIGHT LEFT

1T1 941 006 B HEADLIGHT RIGHT

 

Ser ut til at denne listen er litt av delene. Ser ut til på vw caddy 2k forumet at det må byttes litt på innerskjermene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var fint !

 

Det der er omtrent det jeg har regnet med at jeg trengte. Slam panel er vel panelet over hovedlyktene tenker jeg. Ettersom lyktene er veldig forskjellige så er vel disse også forskjellig.

 

Tror at Caddy'n kan bli veldig tøff med denne fronten, spesielt ettersom den aldri kom med den. Fangerne på bilen min er ulakkerte, så jeg regner med at det vil bli stor forskjell.

 

Jeg er glad for flere innspill, kanskje Noen her har gjort denne jobben tidligere ?

 

Mvh. Inge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ein rein skru jobb ja , borstett fra ått du må skifte øvre innerskjern/skjermfeste der frontplate er festet, ellers er det heilt likt i fra 2004 til 2013

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.