Litt video fra Trackday.no 29-30/9-12

Anbefalte innlegg

Noen små klipp fra kjøringen på Rudskogen 29-30/9. Første gang med nytt kamera så hverken plassering av kamera eller lyd ble 100% vellykket dessverre :o , men er i alle fall tilgjengelig i HD :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra skyv i den s2n din altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nesten sjøsyk av og se video 2 og 3:) Regner med at du legger ut noen klipp fra Artic Raceway neste gang. Uansett er det flott og se at ting fungerer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker bra nå Roger, ser ut som et bra sporvalg ned angsten må prøves neste sesong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut til å funke rimelig bra ja :) ser liksom så rolig ut kjøringa, men ser jo at det gikk fort da! peisa jo ifra det som var :)

som du skriver i andre tråden: ekkelt å holde full gass lenge ned angsten ja!! holder du full gass over "toppen" og hva fart har du før du bremser der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: Joda den virker greit til tung gatebil å være :)

 

Stig: Har litt video fra ACR også så får prøve å få lagt ut et klipp eller to. Fungerer greit og stabilt heldigvis. Kun finkjørt kjørt av eldre herre..... : smil :

 

Petter: Om det sporvalget er det raskeste vet jeg ikke da vi ikke klokket noe. Så bare på et klipp på Youtube at en av de proffe Porsche kjørerne brukte det sporet så tenkte det var greit å prøve.

 

Helge: Eldre folk kjører rolig og stødig vet du :) Går ofte fort selv om det ser lite dramatisk ut for da har man flyt i kjøringa. Kjører aldri "max attakk" heller under slik kjøring med mye trafikk. Er morro å kjøre mange runder så om man må vente litt for å kjøre forbi så har ikke det noe å si.

Som du ser på videoene så slakker jeg som regel av før jeg når den siste kneika nedover. Hadde 240 på speedometeret på søndagen da det var tørt og fint. 230 på slutten av rakstrekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporvalget er veldig bra, er som du sier så er det sporet de erfarne bruker, la også merke til at du henter litt ekstra fart i svingene ved å bruke curbsene. Mer støy og belastning på bilen men du tjener på det. Slik jeg kan se utifra de videoene jeg sitter på av en Porsche 993 så ligger du klin lik på tiden og den er klokket til 1.40min.

Hastigheten er nok nærme 190-200 reell hastighet.

 

 

 

Morro å se bilen fungerer bra i samspill med deg som sjåfør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nesten sjøsyk av og se video 2 og 3:)

 

Har lagt ut video 2 og 3 på nytt, men uten youtube sin "fix" for ustødig camera. Ble merkelig film noen plasser så jeg etterpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sporvalget er veldig bra, er som du sier så er det sporet de erfarne bruker, la også merke til at du henter litt ekstra fart i svingene ved å bruke curbsene. Mer støy og belastning på bilen men du tjener på det. Slik jeg kan se utifra de videoene jeg sitter på av en Porsche 993 så ligger du klin lik på tiden og den er klokket til 1.40min.

Hastigheten er nok nærme 190-200 reell hastighet.

 

Morro å se bilen fungerer bra i samspill med deg som sjåfør :)

 

Curbs er til for å brukes av og til :)

Med litt satsing og kun en i bilen så bør vel 1:40 grensen brytes etterhvert. Får evt se ved VACCS til neste år selv om det da blir med kalde dekk.

 

Hastigheten er nok godt over 200. Hadde ~6800 i 5. gir på raka og ~7000 ned angsten (på søndag da det var tørrere).

 

Bilen fungerer greit ja og har heldigvis vist seg holdbar. Er også veldig lettkjørt til å være såpass motorsterk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.