VW Golf IV 1999 1.8 125hk 4motion 132000km Highline

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Må dessverre selge kjerra mi, da jeg går over til transporter.

 

Det er en fin Golf IV 1999 modell Highline, produsert 11/98. 1.8 liter med 125hk samt 4motion firehjulstrekk. Fargen er rød.

Den gikk opprinnelig som demobil hos Skolt Auto i Fredrikstad, før den ble kjøpt av min mor og hennes samboer. Deretter kjøpte jeg den av dem i 2006.

Servicer er fulgt, de siste 3-4 årene har jeg tatt oljeskift på et lokalt verksted, samt skiftet luftfilter og lignende selv.

Siste registerreimskifte ble utført på Skoda i Fredrikstad sommeren 2011, det ble også skiftet div strammere og tilbehør, samt olje og filter på haldex'n. Regninga kom på ca 11000,- for dette.

Ellers er det nye bremser foran og bak for 2-3 år siden.

Kupevifte er skiftet for et par år sia. Originaldel.

Batteriet er skiftet for 2-3 år siden. Originaldel.

Bilen står på et fk silverline justerbart understell som også er godkjent i vognkortet! Det ble i forbindelse med monteringen av dette for fire år siden, skiftet foringer og bærearmer foran.

Det ble etterfylt gass i klimaanlegget for et par år siden.

Sommerdekka har gått to sesonger. Continal conticontact heter de så vidt jeg husker. Står på 16" tsw-felger.

Vinterdekka går ut denne sesongen. Står på 15" originalfelger.

 

Av det jeg vet om av feil/mangler er:

 

To varmetråder i bakruta funker ikke.

Varmen i førersetet funker ikke.

Det er en ripe langs høyresiden av bilen, tror denne skal kunne rubbes/jobbes vekk av en som har peil på bilpleie, i hvert fall det meste av den! (var uheldig med en tynn ståltråd fra et gammelt gjerde som stakk ut i veien. :( )

 

Prisantydning: 70000,- Åpen for bud.

 

Ellers er jeg superfornøyd med golfen, og har lite lyst til å selge den, men har ikke mulighet til å ha to biler :/

 

Jeg skal lage en finn-annonse, samt legge ut oppdaterte bilder så snart jeg kan. I mens legger jeg ut noen litt eldre bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.