( nesten OEM ) AUDI FELGER 8 x 19 ET35 Selges.Ny Pris !!!

Anbefalte innlegg

Har 4 stk felger i dim 8 x 19 med ET35 til salgs. Disse felgene har jeg aldri sett i 19" men de er levert orginalt i 18"

http://www.original-felgen.com/4f0601025d8z8.html

Det står inne i felgen : NOT ORGINAL EQUIPMENT. Har blitt fortalt at de har sittet på en audi da de var nye ( levert fra forhandler ).

Hvorfor noen har fått lov til å kopiere denne i 19" aner jeg ikke. Mener disse er veldig skjeldne:)

 

Hadde jo tenkt å bruke disse selv men har ombestemt meg ( igjen :P )

 

Har navkopper. 2 orginale , men har kjøpt 4 uorginale ( svarte m/ audiringer i sølv )

Alle felgene har vært skjekket evt rettet hos western bilgummi på Lierstranda.

Selges for 3000.-

 

DSCF5373_zpsbb48ba22.jpg

DSCF5382_zps298193ed.jpg

DSCF5377_zpsa37a8a02.jpg

DSCF5376_zps876f953c.jpg

DSCF5375_zps9d30c5d3.jpg

DSCF5374_zps0204c060.jpg

DSCF5378_zps0f2f7bbf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å ødelegge tråden, men det er ikke originale felger. (Ingen originale felger benytter sentreringsringer, og teksten på baksiden har nok produsenten har satt der i forsøk på å slippe unna fabrikkenes advokater som jakter på replicaprodukter)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skriver jo at det ikke er orginale felger.Men de er levert fra forhandler med disse. Hvor du har det ifra at det er sentreringsringer vet ikke jeg , men det er de ikke. Her er det 57,1 mm som gjelder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant dette bilde:) Dette er sikkert 18" mens jeg selger 19";)Audi-A6_3_0_TDI_qu_1038942i_zps107b604d.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ligger her fortsatt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger felger til vinterdekka ? Ny pris 3000.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ikke disse til salgs lenger. Skal bruke dem selv.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.