NYE reproduserte Coupe / UR Quattro sotet baklykter

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Som sikkert noen av dere har lagt merke til, så er det endelig satt i gang reproduksjon av disse Frankani baklyktene!

Jeg har klart å funnet han som står for produksjonene av de, og sikret meg en ganske bra avtale dersom jeg bestiller 20 sett.

Om vi klarer fler, så kan vi kanskje få ned prisen enda mer.

Jeg kan garantere at du ikke vil finne de lyktene her billigere noe sted!

 

 

Kvaliteten på lyktene?

Uvisst enn så lenge, men er blitt opplyst om at lyktene er 100% identisk like, bortsett fra Frankani teksten.

Og laget i like "god" kvalitet, eller bedre enn orginalen.

Kent på forumet her venter 1 sett denne uken, så får en feedback fra han da regner jeg med.

..Om det viser seg å være helt på jordet, dropper vi det hele.

 

Pris?

1800,- for ett par.

 

Leveringstid?

Ca to uker fra bestilling.

 

Skal det være forhåndsbetaling?

100% forhåndsbetaling før bestillingen blir sendt.

 

Hva slags betalingsmåte skal brukes?

Kun vanlig bankoverføring.

 

Hvem tar det økonomiske ansvaret/risikoen?

Jeg tar på all risikoen dersom av en eller annen grunn lyktene aldri dukker opp.

 

Er prisen som er oppgitt inkludert moms, evt toll og frakt?

Ja, ferdig fraktet til Norge, og videresendt til din postkasse med sporing og forsikring.

 

Er det mulig å trekke seg fra en handel?

Nei.

 

Hvem skal kontaktes ang garanti/reklamasjon etter handel?

Ingen garanti/reklamasjon vil bli gitt.

 

 

VENNLIGST HJELP MEG MED Å SPRE BUDSKAPET

:)

 

625_3.jpg

 


De som skal ha er:

 

Betalt - 2 sett - Ole

Betalt - 2 sett - Fredrik

Betalt - 1 sett - Stian

Betalt - 1 sett - Kim

Betalt - 1 sett - Sigurd

Betalt - 1 sett - Ola

Betalt - 1 sett - Roy

Betalt - 1 sett - Ole

Betalt - 1 sett - Christoffer

Betalt - 1 sett - Rune

Betalt - 1 sett - Kjetil

Betalt - 1 sett - Øyvind

Betalt - 1 sett - Jan

Betalt - 1 sett - Matz Kleppe

Betalt - 1 sett - Ole-Håkon

Betalt - 1 sett - Jan-Arve

Betalt - 1 sett - Stian

Betalt - 1 sett - Kent

625_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det aktuelt å få produsert midterste delen og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lufte det, men tror nok ikke det er aktuelt med det første, da det er en del lagre på de rundt omkring,

og det er fortsatt mulig å skaffe til en brukbar penge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg burde nesten vært med, siden jeg restaurerer min Cq, men jeg har allerede perfekte baklykter, pluss noen reserver... Lykke til, jeg er spent på å se resultatet deres!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den, bare tenkte de var mulige å få i komplette pakker, litt trasig om de skiller seg en tanke ifra den orginale sorte i toningen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar 1 sett, kan også være interessert i "midtdel".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal lufte det, men tror nok ikke det er aktuelt med det første, da det er en del lagre på de rundt omkring,

og det er fortsatt mulig å skaffe til en brukbar penge.

 

mulig de er på lager noen steder, men er jakku ikke lett å få tak i vel ?? Noe napp på den du snakka om du kunne skaffe meg ?

 

Skriver meg også på som interrestent for midt delen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om kvalitet og passform er ok, tar jeg 1 sett baklamper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdatering fra produsenten:

 

Det er visstnok ikke spart på noe ved produseringen av disse lyktene, og støpeformene er laget/støpt av sveitsisk topp kvalitet.

Det skal _ikke_ være noen fargeforskjeller på en OEM reflekslist(tåkelys) og lyktene, annet enn det som er vanlig(reflektorene i lampene gjør de kanskje litt lysere)

 

Arbeidet rundt denne reflekslisten er også i gang for fullt, men den vil ikke bli produsert enda før en del lykter er solgt.

Slik at noe av kostnadene for selve støpeformene blir dekket inn.

 

I mellomtiden skal jeg sjekke opp om jeg kan få taki OEM til en grei pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ole! Bestiller gjerne et par til meg, og jeg har faktisk sotnings skille på mine originale som jeg kjøpte fra Møller for 10 år siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg har faktisk sotnings skille på mine originale som jeg kjøpte fra Møller for 10 år siden:)

 

Jeg har sett at enkelte baklykter er lysere enn andre. Mulig små differanser i produksjonen som gjorde det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ett par jeg også :) Er også int i reflexlist når den muligheten byr seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har luftet denne for Bjørn Chr. også, han satt vel kanskje på noe eBay eller så et par dager til før han bestemte seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på et sett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er slike tråder som gjør denne klubben genial, dugnad for klubben! :D

Håper dere får igang bestilling på nok lykter, husker det var en del frem og tilbake når jeg ordna med ombyggingskit til ufo-bremsene på V8er'n.

 

Godspeed! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar 1 sett baklykter jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok hive meg på et sett jeg og!. Har på lur 2 sett, men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med paa et sett jeg ogsaa. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar også et sett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ett sett jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte ny org refleksplate (den med coupe skrifta på) i fjor vår ;) Lå på lager i Sverige. Kom på 2800 kr med litt rabatter.

 

Hvis jeg ikke er helt på jordet, så blei det produsert svarte baklykter med to forskjellige toninger til Coupe /urq.. Altså svarte lykter med "grønt" eller" rødt" skjær i ?

 

mvh

 

Even

 

mulig de er på lager noen steder, men er jakku ikke lett å få tak i vel ?? Noe napp på den du snakka om du kunne skaffe meg ?

 

Skriver meg også på som interrestent for midt delen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte ny org refleksplate (den med coupe skrifta på) i fjor vår ;) Lå på lager i Sverige. Kom på 2800 kr med litt rabatter.

Jeg også la merke til at disse lå på noen lagere i Sverige i fjor, men det er tomt alle stedene jeg har sjekket nå (Bare usa versjon igjen)

 

Hvis jeg ikke er helt på jordet, så blei det produsert svarte baklykter med to forskjellige toninger til Coupe /urq.. Altså svarte lykter med "grønt" eller" rødt" skjær i ?

 

Jeg har også hørt i årevis fra mange at disse er produsert med to ulike toninger...

Min erfaring til nå er at dette bare er piss! Jeg har til nå ikke funnet ulike delenr på dette eller konkret info rundt dette her.

Eneste av endring jeg veit om er at de første baklyktene (-85) hadde bipolar pære for parkering og bremselys, senere en versjon med to lamper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er helt på jordet, så blei det produsert svarte baklykter med to forskjellige toninger til Coupe /urq.. Altså svarte lykter med "grønt" eller" rødt" skjær i ?

 

 

 

 

mvh

 

Even

 

Du har rett at de finnes i grønn/rød toning Even, jeg har selv sett begge utgaver! Mener bestemt de har samme delenr.

Sigurd.

Men, vi går for helsvart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri lagt merke til noen forskjell i fargetoningen, men jeg har sett at noen baklykter er mørkere enn andre. Jeg hadde dette på min egen bil, en "lys" lampe og en "mørk" lampe. Nå er begge mine av den "mørke" typen.

 

Og som Ole Egeberg også nevner, så fantes det også to forskjellige pæreoppsett på den "røde" delen. Tidlige (85-86) har baklys ytterst og bremselys innerst, mens sene (87 og nyere) har bak- og bremselys i begge posisjonene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.