Anbefalte innlegg

Vurderer å selge prosjektbilen.

 

Her får du quattro med sperrer overalt, 5-trinns kasse og orginal 5'er på kun 1225 kg. Denne har drivverk som tåler store mengder ekstra krefter uten å rase. Godkjent senket i vognkortet.

 

Dette er et lakkprosjekt som har strandet, så det mangler (har dem ikke) litt lister rundt dør-vinduer, lister på kanal og noen dørhåndtak.

Bilen har stått i tørr garasje i flere år, ble startet og flyttet for egen maskin før nyttår.

 

EDIT: Dårlig batteri, men med booster så startet den raskt i dag 29. april etter flere måneder i kald garasje. Kjørte en liten tur på plassen. Den har gode bremser (var skiftet en del ckiver/klosser/bremseslanger før lakkering for få år siden og ikke brukt etter dette), håndbrekk fungerer (litt kort vandring). Lekkasje i bakre eksospotte så det er grom lyd. Bakdiffen har en løs foring så den beveger på seg ved belastning. Lite tust under i forhold til mange slike, men er et lite hull i bakkant av den ene kanalen. Har bremselys, varmeanlegg som fungerer og avgir god varme, men mangler hovedlys foran og bak uten at jeg har sjekket årsaken. Kan være noe så enkelt som at det ikke er koblet opp etter lakkeringen. Dette er altså en prosjektbil og ikke noe man kan bruke umiddelbart. Trenger EU kontroll før den påskiltes. Ingen eldre skyldige avgifter.

 

Den store fordelen er at den ser brukbar ut utvendig, bilen er ikke brukt etter lakkering så det er lite bulker og riper å finne.

 

Såvidt jeg husker er det en 85 modell.

 

Det medfølger 2,5tdi blokk og veiv i garantert god stand for å bygge grom motor.

Selges samlet kr 19.500,- for bilen og 3.500,-for blokk/veiv.

 

Eventuelt byttes i noe annet motorisert med tilsvarende verdi som enkelt lar seg selge.

 

Ikke-medlemmer kan klikke her for å komme i kontakt med meg: http://www.vacn.no/bli-medlem

 

DSC00493.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du noen flere bilder av bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du noen flere bilder av bilen?

 

Desverre, dette er alle jeg har.

Bilen står på et lager som ikke er i umiddelbar nærhet, så det er litt vanskelig å ordne flere.

 

Den har annen farge i bagasjerom og motorrom, inni dørene er det også lakkert i samme farge som utvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer fortsatt å selge denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein -89 modell 200 avant! 10vt i grei bruksstand, interessert i bytte ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein -89 modell 200 avant! 10vt i grei bruksstand, interessert i bytte ?

 

Takk for forespørselen men beklager, den er nok ikke så veldig attraktiv. Har ikke bruk for noe slikt selv, og er usikker på hvor enkelt man blir kvitt en slik.

Det var jo fine biler før S4/S6 kom, men nå er de litt for gammeldagse til at jeg tar sjansen på å bytte for å selge videre. ;)

 

Forøvrig kan jeg legge til at jeg er lite bekymret for rust generelt i karosseriet. Denne er mindre angrepet enn andre man lett finner bilder av inne på forumet, og det som er funnet er avgrenset til enden av den ene kanalen inni hjulbue bak. Ikke masse kjeks i bunnen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt denne en liten tur ute på parkeringsplassen i dag. Svakt batteri, men med litt strøm så startet den lett. Spinner på alle 4 hjul å grusen, og lar seg stoppe med gode bremser.

 

Se ellers litt ajourhold info om teknisk tilstand i første post.

DSC00819.jpg

 

DSC00820.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.