Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ha en tråd som noen andre klubblag har. En tråd der man legger ut bilder av biler de spotter i Vestfold og omegn. Her kan man også forhøre seg om hvem som hvem bil.

 

Jeg så f.eks en veldig ren A4 B7 sedan med RS6-2 felger og vacn skiltholder. Denne så jeg på broa ved mammut krysset retning Tjøme. Noen som vet hvem som eier denne bilen ? :)

 

Har forresten også sett en sølvgrå RS4 B5 med grønne skilter. Sto parkert utenfor Dag's marked rett ovenfor Esso, noen som vet om dette er ett medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 B7 kan hende er en kompis av meg (er medlem men bare ikke veldig aktiv). Var den mørkegrå med us park og xenon i tåke lysa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 B7 kan hende er en kompis av meg (er medlem men bare ikke veldig aktiv). Var den mørkegrå med us park og xenon i tåke lysa?

 

Så ikke fronten på den, men tror ikke det var kameraten din da. Denne var helt svart.

 

Så også enda en B7 A4 s-line (Svart, cupra lippe, sota helt frem) for litt siden, med 19" Rotiform BLQ felger i fargen blå. Noen som vet hvem denne er sin da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.