Anbefalte innlegg

Solgte ein bil til Trondheim for ei tid tilbake som eg kom over i ei gammal løe. Men det eg ikkje viste var at det var ein del skult rust på den i forbindelse med ein gammal skade. Dette såg eg ikkje der og da, og personen eg solgte til kom over rusta da han lette etter ein vannlekkasje.

Syns det var litt gale at eg ikkje hadde sett den rusta så eg tilbydde meg å kjøpe bilen tilbake da han som kjøpte den ikkje hadde spes peiling på å rustsveise eller generellt kaross arbeid.

 

Så om noken vil spare meg turen til trondheim ved å ta over prosjektet så er det kjempemessig. Må eg hente den ned tek eg og skifte over fra ein delebil og spøta saman bilen att.

 

Bilen har rs2 original plast front med grøftelys og tilbehør. rs2 replica grill. grått quattro interiør og det har nylig blitt bytta reg reim.

 

DEN ER EU OK, berre og betale halve årsavgift og hente ut bilen. Forutenom rust på bilde er det utrulig lite ellers på bilen (derfor eg ikkje lette grundigare).

 

Selges for 15k (delebilpris) Lakk er ok, treng rubb og polering men ellers bra. Behagelig bil å kjøyre med godt bunndrag som varer til "redmark"

 

Det meste av bremser og understells foringer etc blei skifta i forbindelse med eu så er i god teknisk stand

 

Km stand rundt 235k om eg ikkje hugser heilt feil, og reg reim og vannpumpe nylig bytta

 

Best.jpg

3.jpg

Rusta kom fram etter han hadde tatt i bruk sliperondell og kniv. da eg solgte såg det kun ut som overflaterust

IMAG0380.jpg

IMAG0385.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

170 hesters 20v, nylig skifta regreim og vannpumpe på, so me andre ord er alt teknisk veldig bra, er kun rusta på vist plassering som er litt kedelig. Men for ein som veit korleis ein bruke ein sveis og ei kaross sag så er det ei helgs arbeid pluss lakk. Skal hente denne no om to veker så siste first på å få kjøpt den nærma seg raskt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.