Anbefalte innlegg

Vurderer nå salg av min 93 modell S4 C4. Bilen er gått 245 000. Skal selges for å kjøpe mindre og billigere bil.

 

Bilen er gjort en masse jobb på i de siste 2 år. Som blandt annet:

 

- Skiftet til S6 bremser (helt nye calipere).

 

-Skiftet calipere bake samt bremseklosser og brekkwire.

 

-Registerreim og multireim byttet på 228 000 kilometer.

 

- Skiftet olje på girkasse og differential.

 

- Byttet stabstagforinger, fjærbeinslager begge sider fremme, hjullager begge sider fremme, styredemper og nedre bærearm på begge sider fremme.

 

- Byttet camberstag bake, nye dempere på bakluka og baklykter er helt nye fra Sulland.

 

- Byttet sentrallåspumpe.

 

- Nylig tatt 4 hjulskontroll.

 

- Satt inn Focal høyttalere.

 

- Nokian Hakka 7 vinterdekk. Brukt 1 sesong men ser nesten ikke brukt ut.

 

Alle kvitteringer er blitt satt pent inn i perm.

 

Det er gjort mer men det får eventuelt intresserte vite etterhvert.

 

Dette har vært en trofast og god bil i de år jeg har hatt den og helt utrolig gode egenskaper på vintern (Quattro). Bor i gokk med bratt bakke og har aldri blitt stående. Sort stoff interiør, klima-anlegg og en masse bagasjeplass. Har aldri vært chippet men har MTM chipper liggende for de som er interessert.

Bilen er ikke strøken i lakken men blir sånn høvelig pen når man får på et lag voks. Har nå tatt sommer vedlikeholdet med lakkrens og voksing. Bilen har blitt tatt godt vare på i mitt eie og føles veldig stram og fin. Det er alltids noe småtteri som kan utbedres men teknisk er bilen meget bra. Litt rust ved kanten av bakluka. Ikke gravrust bare overflaterust.

 

Jeg kan nås på TLF: 48 22 15 90

 

Pris: 60 000 kr.

 

20120421_181937.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har bilen vært på EU-kontroll og det ble bare en feil. Ytre endeledd, høyre side er slitt. Dette skal byttes før salg.

 

På bildene er kroken tatt av. Den vil bli satt på igjen ved eventuelt salg av bilen.

 

Det vil følge med diverse deler med bilen:

 

- 9 stk coiler med deksel.

- 1 POS

- 2 stk linkarm til stabstag bak

- Gummi matter

- 2 par med H1 xenon kit (ene kit-et er ubrukt og i eske)

- 4 Ekstra xenon pærer.

- 2 stk fjærbeinslager med tilbehør

- Diverse LED pærer til parklys, interiør. skiltlys, tåkelys osv

 

20130702_093010.jpg

20130702_092956.jpg

20130702_092932.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er nå EU-godkjent og i den forbindelse ble endeledd skiftet. Bensinpumpe var defekt og ble byttet, sammen med pumpe rele. Nye bosh F5DP0R tennplugger er satt inn for 2 uker siden.

 

TFSI high output coiler er på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.