Magnussen Motorsport Evo Extreem( Ny 2014 film)

Anbefalte innlegg

Barndoms kompis av meg (Lars Magnussen fra Mo i Rana)som er utrolig flink "bil bygger" og rå sjåfør.

 

Andre gangen han er på Rudskogen her med en av sine nybygde banebiler, en Evo 7..., kjører med lavt trykk og dårlige slicks, imponerende kjøring (1,32) som jeg klokket i filmen. Han kommer tilbake på gatebil september. Se opp for denne bilen og sjaffisen i fremtiden, her bor det masse potensiale i bil og sjafør.... :-)

 

Speedhunters tok bilder og skrev litt om den her: http://www.speedhunters.com/2013/07/norwegian-insanity-9-cars-youll-love-or-hate/

 

Testkjøring:

 

 

Gatebil 2014:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnussen hadde pole position idag på gatebil extreem løp, men fikk problemer med giroverføring...2 plass i time attac, aldri sett noen kjøre så bra så fort på en ukjent bane, mannen kom ned med en liten verktøykasse og lå på en luft madrass i teltet på siden av bilen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom bil dette og imponerende kjørt. Men målflagget så han ikke :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin sang i denne. 1.32 høres ikke så mye ut, men den holder gjerne trykket et stykke oppover i turtall eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin sang i denne. 1.32 høres ikke så mye ut, men den holder gjerne trykket et stykke oppover i turtall eller? :)

 

1,32 er vel rundetid og ikke trykk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjørte på 1.29.8 da han fikk andre plass i time attack. Han hadde bare et sett slicks med seg, og bilen har kun grunn innstilling på oppsett. Han har allerede fått dekkspons til neste år, og bilen skal settes opp riktigere til da....den skal bygge om noe også...ONE TO WATCH!!! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1:29.8 står det respekt av. 11 sekunder kjappere enn min bil på en relativ kort runde :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Bilen er nå Grå med deklaler....film fra extreeme i år :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er potensial i denne bilen, men den trenger kanskje litt test og utvikling først. Den fjerdeplassen var imponerende, kunne sikkert vært på pallen om den holdt koken hele veien!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil om at den er kjapp, men alikevel er det og blir det en : :P

riskoker.png

riskoker.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjørte også nå på dekk som andre før han har brukt i løp. Gleder meg om og viss han tar seg råd til og starte med Nye. Bilen blir ytterligere lettet til vinteren😉 Han kjører også på grunninstillinger på oppsett, ikke fått testet nok nei.....!! Han kjører bare løpene mest for morro skyld, og det sosiale, sitat han selv.

 

Bilen er så rå at glemmer bort hvilken merke det er!!!! Den er modifisert og utviklet til det Extreeme av en MEGET dyktig og gærn mann fra Mo I Rana 😜😜😜😜

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne bilen på ACR og det er et flott bygg(som alltid fra Lars :) ) Han bygger på en måte som får oss vanlige byggere til å se ut som vi har kastet bilen sammen i forhold....:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk grisetøff denne Evo'en. Veldig imponert over resultene til Magnussen når han fullfører. Har blitt min favoritt i Extreme feltet. Blir litt stresset når eg ser inboard vidoene, veldig med korrigeringer og litt "over alt". Men går styggfort!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bli morro å følge med på utviklinga :) Satse på at han gir KRB og gjengen litt konkurranse etterhvert. Dette er en over middels godkjent riskoker !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja tror det er mulighet ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva Magnussen styrer med i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva Magnussen styrer med i år?

 

Han kjørte på mantorp gatebil, tror han fikk 4-5 plass eller noe, kjørte visst bare med et gir da kassen tok kvelden. Ny er på vei inn tror jeg og mener han kommer til gatbil september.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kjørte på mantorp gatebil, tror han fikk 4-5 plass eller noe, kjørte visst bare med et gir da kassen tok kvelden. Ny er på vei inn tror jeg og mener han kommer til gatbil september.

 

:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.