TILBUD 5000kr! 1.9Tdi 6gir 4motion Ombyggingspakke til Golf 1,2,3,4 +++ Kan deles på.

Anbefalte innlegg

Tilbud frem til den 13.10.2013 Kun 5000kr for motor og gir med bakdiff, mellomaksling og drivstofftank, instrument, ecu og girwirer.

 

Heisann, Ribbet nettop en Golf 4 STV med en AJM 115hk Pumpedyse motor og 6trinns DRV Girkasse men 4motion 4hjulstrekk.

 

Dette er den perfekte anledning til deg som vil ha en eldre golf/passat med moderne motor og drivlinje.

 

Har Motor, med Turbo, Dyser, Rør, Intercooler, Slanger, Servopumpe, Dynamo.

Har Gir med Vinkelgir, mellomaksling, bakdiff med haldex. (mangler pumpe, styreenheten kan skaffes)

Har også Drivakslene, de fremme bør skiftes drivledd på.

- Turboen har en liten ulyd og bør skiftes på sikt.

- Downpipe og katalysator står montert på motoren.

 

Har ledningsnett til vannkasse, har også en masse stikkere og ledningsnett fra vannkasse til bil.

Har kombiinstrument og rattstamme med nøkkel.

Har Dieseltank med pumpe.

 

Selges komplett til høystbydende over 5000kr (før 10000kr). Da følger alt jeg finner av deler med. (Har 2 mk4 biler i deler så det meste kan skaffes.)

- Salg avgjøres 7dager etter første bud er kommet inn. Kommer det ett bud 7.dagen så forlenges budgivning med 24timer.

 

Denne pakken har vært kjørt av meg daglig og alt fungerer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbud kun denne uken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du er så utrolig langt unna, ellers hadde jeg bydd.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står på en pall. Ca 2500 i frakt om jeg ikke tar feil

 

- - - Updated - - -

 

Eller en helg og en transporter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auauau.. og e som vurderte å gi deg et bud på girkasse og 4motion delan og no et tilbud... hmmm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har du jo ett lite press på dæ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.