G-Werks G60 / 8V grenrør (rustfritt)

Anbefalte innlegg

Rustfritt G-Werks grenrør til 8V / G60 selges, grunnet overgang til Syncro/Haldex.

Uttak for lambda i grenrøret som evt. kan blokkeres igjen med M18-bolt. (Biltema)

 

Det ble montert på bilen i 2010, og bilen ble ikke brukt alt for mange KM etter det, pga flere knekte girkasser grunnet relativt kvass motor.. : smil :

 

På litt tynn is angående nypris, men jeg mener det er i området rundt 400 GBP da pundet var litt lavere. Altså ca 3500kr + frakt/moms.

Dette skal etter hva jeg ha forstått være vesentlig bedre enn de fleste "billige" grenrørene man finner rundt omkring (OBX, o.l.) Det har bl.a. tykkere primærrør (44mm mener jeg), noe du kan se om du sammenligner der røret går inn mot flensene på dette, kontra billige grenrør. Ble anbefalt å bruke 2.0 MK3 eksospakning, da den var noe større enn G60 sin(?).

Hadde håpet å få minst 2000kr for dette, da de ikke lages lenger..

 

Bare å ta kontakt om det er noen spørsmål eller du ønsker flere bilder e.l.

Jeg har også flensen som skal monteres mot katalysator / erstatningsrør, men desverre ikke bilder av denne. Anbefaler ny pakning mellom disse to. (Svendsen eksos f.eks. - "Volvo-pakning".)

 

IMAG1230.jpg

 

IMAG1231.jpg

 

IMAG1232.jpg

 

IMAG1234.jpg

 

IMAG1235.jpg

 

IMAG1236.jpg

 

IMAG1238.jpg

 

IMAG1239.jpg

 

Bilder fra da det var nytt og ble montert på gamlemotoren - før det ble satt på grom-motoren.. På de nederste bildene kan man også se fjærene og flensen som følger med.

IMG_05421024x768.jpg

 

IMG_05461024x768.jpg

 

IMG_05431024x768.jpg

 

IMG_05391024x768.jpg

 

IMG_0217.jpg

 

IMG_04951024x768.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått bud på 1500kr på Corrado-forumet. Noen høyere? Lar den gå ut uka.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er i min mening det beste du kan få til G60, sammen med Hartman bi-kat og Tezet.

 

Blir ikke produsert lenger, så løp og kjøp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.