Porsche RS-903 replica felger vurderes solgt

Anbefalte innlegg

SOLGT!!!

 

 

RS2felger_zpscbf29daf.jpg

 

20130705_180412_zpsa047ee50.jpg

 

20130705_180420_zps3cb7c581.jpg

 

20130705_180416_zps92575d18.jpg

 

20130705_180409_zps172e3bd9.jpg

 

20130705_180405_zps4c4893c6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvordan disse hadde vært på en rs2.

Jeg har ikke kjempe peiling på felg, og disse tallene.

Vet bare at jeg ikke kan ha ET mindre en 52. Og at jeg må dreie opp center på felg for å få felgen på.

Noen som har sett bilde av rs2 med disse felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg testet ene bakfelgen på min RS2 og der må spaces ca. 10mm

Foran har jeg ikke testet, men jeg skulle anta at det går lett der med 8,5"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekka litt, og jeg skjønner det sånn at quattro systemet burde ha samme bredde på alle 4 hjul, for å ikke få forskjellig høyde på dekka. Det liker ikke diffene. Og det skjønner jeg forsåvidt.

Vanskelig å få tak i felger til denne RS2'n altså, offamei.

Men uten tvil en av de råeste felgene, de du har til salgs! Lykke til med salg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekka litt, og jeg skjønner det sånn at quattro systemet burde ha samme bredde på alle 4 hjul, for å ikke få forskjellig høyde på dekka. Det liker ikke diffene. Og det skjønner jeg forsåvidt.

Vanskelig å få tak i felger til denne RS2'n altså, offamei.

Men uten tvil en av de råeste felgene, de du har til salgs! Lykke til med salg!

 

Bare å kjøre med forskjellige dekk dim som havner innenfor riktig rulle diam framme og bak det. Kjørte 10" bak og 8" framme på gamle s4´en min, funka det ;) 225/40/18 og 255/35/18 mener jeg det var jeg kjørte på de... Men om det er plass på RS2`en vet jeg ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kjøre med forskjellige dekk dim som havner innenfor riktig rulle diam framme og bak det. Kjørte 10" bak og 8" framme på gamle s4´en min, funka det ;) 225/40/18 og 255/35/18 mener jeg det var jeg kjørte på de... Men om det er plass på RS2`en vet jeg ikke..

 

Har hørt om at der er mulig ja, men føler det er litt arbeid for å få til noe som blir likt? Mulig det er latskapen som taler men.

Tror nok jeg legger disse til side. De felgene jeg egentli leter etter er noe alla de du har faktisk. Men ingen tvil om at disse er kule!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.