BBS RS236 - 8,5x17" ET30 Originale felger - kr 9000/bud over

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Selger et sett 8,5"x17" BBS RS, modell 236, 3-delte skrudde felger. Disse finnes det ikke mange av på berget, og selges kun hvis jeg får prisantydning eller bud over. Kjøpte felgene i 2005, de ble så brukt en kort periode på en Audi 100 og en sesong på min UrQuattro. De er tilstand "bør pusses opp" men fungerer helt ok slik de er i dag.

 

Selges da de tar opp litt plass i kjelleren og jeg kommer trolig til å gå for 16" på min Urquattro. Bytte i BBS RS 8x16 ET15-25 er interessant.

 

Korreksjon fra tidligere: Det sto at ene tønna var sveiset pga sprekk. Dette stemmer ikke, det har ikke vært sprekk i noen av disse tønnene meg bekjent, jeg blandet med en annen felg jeg fikk reparert en gang i tiden.

 

Mvh

Eivind Windspoll

Tlf 99598039

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok noen bilder nå. Kun den ene felgen er kantkjørt, alle andre er helt fine i godset eventuelt så trengs bare en kort runde med dremelen. Det har vært brukt duxola på et par av felgene, derav litt forskjellig farge :) må altså lakkes senter og poleres kant samt bytte skruer og muttere.7avyhuzy.jpgyhuda5ev.jpgjezureza.jpgusebasu3.jpgyhazy3y5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse solgt ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.