Anbefalte innlegg

Selger felgene nå for eg vil prøve noe nytt dette er veldig sterke og solide felger de kommer orginalt på Vw Touareg 5x130 boltsirkel, men det følger med 15mm adapter til 5x112 så di passer på di fleste vw og audi:)

 

Felgene trenger ett strøk med lakk har begynt å irre under klarlakken på de polerte flatene åsså finnes det steinsprut på kantene derfor selges de gunstig. ny pris pr felg er mellom 5-6000kr hos møller delenummer 7L6601025D

det står og på noen brukbare 215 35 19 Falken 452 dekk 1 dekk har dessverre litt høydekast, men muligt å bruke dette bak ei stund

 

Selges for 8000kr

 

den prisen er ikke prutbar. ønsker ikke sende disse med dekk og det vil heller ikke være avtrekk i prisen uten dekk vis noen ønsker å ha disse sendt.

 

IMG_4575_zps8ea32acb.jpg

 

IMG_0108_zps04ad8b36.jpg

 

IMG_0111_zpsee695a21.jpg

 

photo1-19_zpse51d4742.jpg

 

images0PXWM8W9_zpsbb9043cf.jpg

 

images95EE0URK_zpsdcad8131.jpg

 

images_zps3333d138.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som skulle ha disse ville plutselig ikke ha de lenger så vis noen fortsatt er intresert gi meg en lyd. Eg har jo ingen oversikt over hvem som var intresert lenger :( De går for 7000 uten dekk kan leveres ferdig lakkert i vanlig felgfarger til 10000 ,men då vil eg gjerne ha ett depositum før de blir sendt på lakkering. Da må det regnes ett par ukers leveringstid

Frakt kommer i tillegg vis ikke annet er avtalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at disse ikke er 5x120?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp:) sikker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at disse ikke er 5x120?

 

Edit: fant ut bare var Touareg R5 som har 5x120..

 

Hehe.. Bump? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jepp tuareg med liten motor r5 har 5x120 de med stor motor har 5x130 litt spesielt men er sånn det er:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lyst på disse men da var de solgt, så bestilte meg noen andre hjul og nå er de til salgs igjen... Kjipt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kipt ja men ikke noe fordel å selge / love vekk sånne ting til kompiser ser det ut som. Eg gadd ikke vente lenger så derfor er de for salg igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer Stavanger området. Er 2av boltene som fester adapterene til bilen som er dårlige å må byttes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000kr ?disse var håpløst vanskelige å selge.. Ikke forstår eg det?? Den nye prisen må felgene hentes eller få noen til å hente evt ordne med frakt for det gidder eg ikke til den prisen:p boltene som er ødelagt må og skaffes av kjøper dekka står ennå på ett dekk er ødelagt revnet innvendig sånn at det er bul på det.

 

PS. dette er oem dyre kvalitetsfelger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er total ET med adapter? Åssen ser de boltene ut? Har du bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et med adapter er 45 og 2av Boltene som fester adaperene til navene er kaputt delvis borret sundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et med adapter er 45 og 2av Boltene som fester adaperene til navene er kaputt delvis borret sundt.

Okey, åssen bolter er det? Tenkte i forhold hvor vanskelig det er å skaffe nye. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ta valige bolter å kappe av det meste av hodet så har man bolt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige bolter funker om man kapper av litt av høyden på hodet som Kjell sier vis ikke skaffer de seriøse H&R levrandørene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.