Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en 1.8 turbo motor. eneste kravet mitt er 06a blokk.(integrert vannpumpe)

er hovedsaklig ute etter kun blokk og topp, da jeg har tatt en råde og skalla av sylinderveggen i min.

 

skrik ut om du eller noen du kjenner har en:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan bruke 06B (Langstilt) fra A4 har jeg en komplett motor stående med ny reg-reim og dokmentert kilometerstand på 65.000km.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan bruke 06B (Langstilt) fra A4 har jeg en komplett motor stående med ny reg-reim og dokmentert kilometerstand på 65.000km.

 

Tja jeg er litt usikker på om jeg får termostathuset til å passe. Så vidt jeg vet er det kun det som er forskjell fra 06a til 06b. 06b er vel laget for termostathus med varmeelement i, og derav annen maskinering i blokka. Men noe må da kunne fikses der:) hva forlanger du av kronasjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har både blokk og topp fra en A3, kun gått 98.000km Toppen er komplett blokken er demontert (men har all innmaten). gi bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har både blokk og topp fra en A3, kun gått 98.000km Toppen er komplett blokken er demontert (men har all innmaten). gi bud
motorkode?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult! Ser du holder til i Bergen. Det er et stykke så jeg prøver å få tak i noe nærmere først, hvis ikke tar jeg kontakt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 1.8 aeb motor bor i arendal!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 1.8 aeb motor bor i arendal!

 

AEB er 058 blokk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja jeg er litt usikker på om jeg får termostathuset til å passe. Så vidt jeg vet er det kun det som er forskjell fra 06a til 06b. 06b er vel laget for termostathus med varmeelement i, og derav annen maskinering i blokka. Men noe må da kunne fikses der:) hva forlanger du av kronasjer?

Tja, 7k må vel være en ok pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har komplett bunn i fra Agu. Din for 1500 om jeg får din defekte i bytte. Andreas 90705849

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, 7k må vel være en ok pris.

 

 

Har funnet en annen som kostet 6k men syns det var litt dyrt, så neitakk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få min for 4k, men demontert da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.