Anbefalte innlegg

audi 90 quattro 1985.jpg]Bilen er ikke til salg lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget flott S4!

 

Denne bilen ser jo veldig strøken ut artig at det er en sedan også, jeg synes de fleste av disse C4'ene er avanter.

Men når det gjelder pris så er vel det vanskelig siden denne er litt spesiel og samtidig virker å være i god stand. Men om det ikke haster med å selge så hadde jeg priset den litt høyt for å se hva markede ønsker å betale for slike biler, samtidig som man ungår at den havner hos noe som ikke vil ta vare på den. Kansje jeg hadde vurdert å anonsere i utlandet/Tyskland siden den er litt spesiell, det hender jo de kjøper tilbake sine biler vis det er noe litt unikt.

 

Men jeg vil også godt ned noe i pris vis man fikk en skikelig entusiast på kroken som var int i den. Bedre å selge til noen som vil ta vare på den fremfor å se den rundt en lyktestolpe noen uker etter salg. : eek :

 

Men lykke til med salg! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ganske vanskelig å sette pris på noe slikt. Og umulig før man vet kmstand, teknisk tilstand, rust, etc.

Det er en sjelden utgave, men det er forsåvidt ikke vanskelig eller veldig dyrt å bygge om en standard S4 til bedre ytelser.

 

Vet om en S6 Revo stv som lenge lå på finn i fjor, da prisene generelt var 10-20 mer for S4/S6. En del lakkrust men et godt objekt, gikk for litt under 50 tror jeg.

 

Du kan jo være heldig å finne noen med nok penger og lav impulskontroll som kan gi deg 130-150. Prisene på en bra S6 plus ligger vel på 100-140, du skal være heldig hvis du finner noen spesielt interesserte som heller vil ha en S4 Revo enn S6 plus. Nå for tiden får man vel neppe mer enn 50-60 for en bra standard S4.

Stalltips: 70-90

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.