Orginale 17" RS4 gen 1 felger

Anbefalte innlegg

Er det noen som er interessert i et sett med orginale RS4 gen 1 felger? Har disse i 7,5 x 17" ET43 tilsalgs. 2 av felgene egner seg best som bakhjul, ellers hele og greie. Ligger i Holmestrand.

 

20141004_194448.jpg

 

20141004_194519.jpg

 

20141004_194540.jpg

 

20141004_194835.jpg

 

20141004_195217.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er dekka? 225 / 45 sikkert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en 1000 lapp for dem, evt bud.

Ja, er 225/45-17 som står på. 2stk er utslitte mens de 2 andre har litt mønster igjen.

 

Kan også byttes i bra 195/50-15 sommerdekk om noen har det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse helt runde? Ingen høydekast, bulker, sprekker eller noe slikt? Kjøpte noen slike på Finn.no i fjor og de hadde alle høydekast, derfor må jeg spørre rett ut.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg svarer rett ut også jeg :) De er ikke 100% disse heller. Som jeg nevnte i første post er at 2 av de egner seg som bakfelger, pga dette. Men det er ingen sprekker eller bulker, men at dem heller kan være noe urunde/ovale/ha høydekast, ja. De jeg er hos å legger om dekk sier bare at jeg bør ha 2 av de bak og jeg har kjørt maaange mil med de sånn uten noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 ganske bra 195/50 15 dekk.. Kanskje vi får til en deal? Du er vel ikke over fjorden titt og ofte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått tak i ett sett 15" dekk nå, men kan jo ha et par i reserve evt.. Merke og alder? Det hender, men har ikke noen planer over dit med det første nå som jeg vet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ligger her fortsatt.. Løp og kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor einer 2 av felgene seg som bakhjul? u-runde eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, les lengre opp her så får du svar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk =) merker man det veldig eller? kjenner man at det rister i hele bilen? men ellers er dem ikke kantkjørte og ser fine ut? (kanskje mulig het å lever dem oss en felg oppretter sånn at dem blir bra? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt disse på to biler og ikke merka noe risting når jeg har brukt dem bak. Det er kun noen små sår og snakke om igrunn. Ingen grove kantkjøringer eller hakk. Østfold felgteknikk feks får disse garantert rette igjen, men jeg har ikke brydd meg med det siden det ikke har vært noe problem å bruke de.

 

Tror jeg hadde disse på S4'n jeg kjørte når jeg var oppe hos deg og kjøpte en bagasjeromsrollo? Kan det stemme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kan nok stemme =)

 

du er vel ikke i drammen i nermere fremdtid eller? så jeg kunne møt deg der? ellers kunne jeg altid tatt en tur til holmestand =) (er ikke så lant) =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.