Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Denna tråden har jo daua heilt itte forum kræsjen...

p)

 

Hele forumet er dødt... Det er jo knapt nye innlegg i løpet av av dag.

 

Stakkars de som sitter offshore å trykker F5 og det er bare 10 nye innlegg i løpet av hele skiftet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er blitt skremmende labert på forumet ja for 5-6 år siden når eg trykket nye innlegg etter en hel arbeidsdag kom det opp 10-12sider nå er det 5 på en god dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nok isje lika mye aktivitet for tiå nei. Men koffer skrive feks isje du mer då Thomas? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nok isje lika mye aktivitet for tiå nei. Men koffer skrive feks isje du mer då Thomas? :)

 

Jeg skriver når jeg synes jeg har noe konstruktivt å komme med, eller når det er noe som jeg kanskje har peiling på.

 

Spm f.eks 200 innlegg siden:

 

Etter forumcrashen skjer det ingenting her inne....

Så da er det bedre å se på Banamarama:

http://youtu.be/Iiy5HO4VKEA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske rart egentlig for 5-6 år siden hadde vi ikke tapatalk...

 

Det er nok V6 TDI og dårlige Automatkasser som har skremt de fleste bort til BMW og Mercedes :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dda1d95ba729214f980b802b32ae2a0f.jpg

 

Og så har alle avsluttet prosjektene sine, eller gidder ikke oppdatere forumet når 1/2 år av prosjekt dokumentasjonen forsvinner....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel helt likt på diesel.

Isåfall sitter de veldig løst og fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt ikke godt fast på min TT ,men boltene hadde fått litt pryl så var vonde å få tak på med pipa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei rike eie tydeligvis ikkje smaksløker....

 

Man har da restauranter til slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha :D

 

Jeg foretrekker S3 framfor TT uansett. Kom bare med feil antall sylinder eller med riktig antall med for lite power...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kunne tenkt meg å tatt ein shinings av bilen og fått på ett lag med ny voks før vinteren. Sikkert andre som kunne tenkt seg det samme er det noen som har tilgang på brukbart lokale så kunne me samla ein gjeng og tatt en shinings en lørdag feks.

Dritkjedelig å stå aleine med dette går jo fort 6-8 timer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

61a9c4b9de292ea14bafc3972d45d5cf.jpg

 

Da var det byttet til polyforinger på dogbone. Siden aluminium og stål er en drit kombinasjon knakk jeg hodet på den ene bolten. Semming måtte til med flymekaniker kunnskapen sin å borre ut bolten. Siden han har boret ut 10 000 vis av rivets på fly var ikke det noen utfordring. Merket stor forskjell på giring etter nye foringer var på plass.

 

Etter det byttet vi ABS sensoren så nå er haldex'en operativ igjen. Vinterdekk på bilen, så nå kan snøen komme!

 

1d696e39ced84883e7557bb8673fc17c.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! :)

 

Da er den klar for å bli parkert snart!? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutselig masse nye innlegg... om at det ikke skjer noe:-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Passat 3C:

Sliter med at det bare er èn dør som låses opp når man trykker på knappen og bilen laser ikke opp på Keyless access.

Det begynte med at passasjerdøra ikke låste seg opp når man trykket på fjernkontrollen, men nå låser som nevnt bare en dør seg opp.

Det blinker "key batteri low" når man setter nøklen i tenninga, men jeg har prøvd å skifte batteri (men det star fortsatt "key batteri low" i FIS'en).

 

Er dette en kjent problem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kunne tenkt meg å tatt ein shinings av bilen og fått på ett lag med ny voks før vinteren. Sikkert andre som kunne tenkt seg det samme er det noen som har tilgang på brukbart lokale så kunne me samla ein gjeng og tatt en shinings en lørdag feks.

Dritkjedelig å stå aleine med dette går jo fort 6-8 timer

 

Går jo an å prøva å smiska me Kjelli, han har stort og fint lokale me varme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo på den grønne før salg va ein goe ide, må jo øva før du begynne på TTen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av dere i Stavanger som har flensbolt M14x1.5x110 (kan være litt lenger)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av dere i Stavanger som har flensbolt M14x1.5x110 (kan være litt lenger)?

 

Gå på Møller, delenummer N0401611 e ein M14x1,5x110 bolt, hvis det mangle flens så e det bare å bruka skiva

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.