Anbefalte innlegg

Har fått bestemt meg nå. Blir Hella Rally 3003 Compact med 70w xenon, fra Tom Are:) 1300,- pr lampe, så da burde det bli masse lys for pengene: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får legge ut en video eller noen bilder å vise frem resultatet. Tipper det blir meget bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre. Tror det kommer til å lyse sinnsykt bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klemte inn denne LED-baren her i fangeren. Gjenstår bare å få koblet den opp også så det blir lys i den. Forresten noen som aner hvilken ledning på kontakten til hovedlampa som gir signal til "fjernlyset" (spjeldet)?

 

IMG_0422_zps3f511cbe.jpg

 

IMG_0423_zps9d0b3f26.jpg

 

Feldt den inn i nedre grill så den ikke stikker utenfor fangeren. Knuser jeg denne så er fangeren også pinneved :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klemte inn denne LED-baren her i fangeren. Gjenstår bare å få koblet den opp også så det blir lys i den. Forresten noen som aner hvilken ledning på kontakten til hovedlampa som gir signal til "fjernlyset" (spjeldet)?

 

IMG_0422_zps3f511cbe.jpg

 

IMG_0423_zps9d0b3f26.jpg

 

Feldt den inn i nedre grill så den ikke stikker utenfor fangeren. Knuser jeg denne så er fangeren også pinneved :P

Hvilken led bar er dette? Tenkte å gjør det samme på a4n i vinter, mtp. Innfelling i nedre grill der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om det er en liten blå ledning som styrer "spjeldet". Var det på min Allroad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse led lyktene i 7" på bilen min. Veldig fornøyd med de. Har 1spot i midten og 2 flood. Men flood lysene lyser mer en langt nok for min del. Fordelen med led er i allefall at man har fulll styrke med en gang. Får også gule deksel til disse som man kan smette på så får man gult lys om det er mye snøvær :)

Disse kan nok ikke måle seg med visionx light canon ledlyktene. Men man får veldig mye for pengene etter min mening :)

 

http://www.lucendi.se/60w-led-extraljus-svart-coldlight/5-0

 

 

 

2014-11-1120090347_zpsm5cpblic.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et stort minus med ledbar,er at de gir plagsomt mye gjenskinn når det er snø på vegen.har du montert lampa lavt i fangern blir man faktisk blendet av eget lys fremfor og se noe særlig mye langt frem.

Dette er pga optikken i ledbaren.

dette strølyset er et problem på de fleste billigere led som er på markedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et stort minus med ledbar,er at de gir plagsomt mye gjenskinn når det er snø på vegen.har du montert lampa lavt i fangern blir man faktisk blendet av eget lys fremfor og se noe særlig mye langt frem.

Dette er pga optikken i ledbaren.

dette strølyset er et problem på de fleste billigere led som er på markedet.

Thats why yellow is bettet😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får legge ut en video eller noen bilder å vise frem resultatet. Tipper det blir meget bra :)

Jeg har 3 gamle 3003 med 35w xenon. Og det lyser rimelig heftig så😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vingler litt (igjen), og er nå usikker på om jeg heller skal gå for de 7" med LED Tom Are selges - mest sannsynlig samme vare som Marius over her har. Har du noen bilder av dine i bruk, Marius, eventuelt film?

 

Samme til deg Mikkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte et par 70w LED lamper på arbeidsbilen og ett sett 96w LED på en kollegas bil. Kjøpt fra Tom Are.

Lyser veldig bra! Natt og dag ifra å ikke ha noe ekstralys hvertfall! Og fine priser på de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Var 6", ja. Ser mest etter 7" selv. Har du noen bilder av de på bilen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stor bil så ikke like lett å sammeligne med vanlig bil. Men ser slik ut:

1416661291025_zpsrdpltku3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rmdl240.jpg

Har akkurat bestilt 4xLightforce 240 blitz 70w xenon til Landcruisern...ingenting kan sammenlignes med lightforce holdbarhetsmessig...er også justerbare på lysbilde(horisont eller søyle)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips på greit ekstralys som passer bra på en Passat 3c i forhold til størrelse? Fundert på enten 2x7-9" eller en ledbar. Er ikke noe problem med panser og plass her siden grillen ikke er en del av panseret.

 

Får man noe brukbart for 1000-2000kr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får 120w 50cm ledbar på ebay til under 1000kr inkl frakt. Og de lyser overaskende bra. Monterte på en kompis sin bil, og den lyser like bra, om ikke bedre enn to halogen bøtter ala rallye 3000.

 

Jeg kan sikkert ordne bilde av mine lys og ledbar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere erfaringer med led bars ?

 

hva med denne:

http://www.ebay.com/itm/20INCH-120W-SINGLE-ROW-CREE-LED-LIGHT-BARS-WORK-DRIVING-OFFROAD-4WD-BAR-VS-144W-/190918644436?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item2c73a352d4&vxp=mtr

 

 

vil gjerne ha "single" row da den er så smal at den vil lyse mellom 2 av rillene i grillen (plasseres på bakside)

 

noen som har prøvd disse lenge nok til å si noe om kvaliteten på dem ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i samme båt som deg Helge, vil ha en singelrow så den får plass på taket bak fairingen :)

Er det forresten noe merkbar forskjell på å montere ekstralys høyt eller lavt på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et stort minus med ledbar,er at de gir plagsomt mye gjenskinn når det er snø på vegen.har du montert lampa lavt i fangern blir man faktisk blendet av eget lys fremfor og se noe særlig mye langt frem.

Dette er pga optikken i ledbaren.

dette strølyset er et problem på de fleste billigere led som er på markedet.

 

Har gule deksler jeg kan slenge på. Men bruker disse stort sett når det snør veldig tykt. Blir ikke blendet av lyktene. Men synes gult lys hjelper på når det snør. Det samme gjelder med xenon også.

 

20141204_142803_zpsdgaieuo2.jpg

 

Jeg vingler litt (igjen), og er nå usikker på om jeg heller skal gå for de 7" med LED Tom Are selges - mest sannsynlig samme vare som Marius over her har. Har du noen bilder av dine i bruk, Marius, eventuelt film?

 

Samme til deg Mikkel?

 

Dårlig med det gitt. Kan se om jeg får til og fikse det en gang, men er vanskelig og få frem på film hvordan det faktisk lyser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint, har bestilt 70w 6" LED fra Tom Are, så venter bare på at de kommer i posten. Hvor fikk du tak i dekslene til lyktene? Kanskje det er mulig å skaffe til de jeg skal ha også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere erfaringer med led bars ?

 

hva med denne:

http://www.ebay.com/itm/20INCH-120W-SINGLE-ROW-CREE-LED-LIGHT-BARS-WORK-DRIVING-OFFROAD-4WD-BAR-VS-144W-/190918644436?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item2c73a352d4&vxp=mtr

 

 

vil gjerne ha "single" row da den er så smal at den vil lyse mellom 2 av rillene i grillen (plasseres på bakside)

 

noen som har prøvd disse lenge nok til å si noe om kvaliteten på dem ?

 

BUMP.

Stusset på og rive i en eBay bjelke eller to lenge nå. Har sålangt hørt stortsett bare bra ting om de. Men jeg er vel kanskje skeptisk av natur.

Er jo mange diverse skriv om de rundtom på nettet, men så er det minst like mange forskjellige produkter og finne på e-bukta åsså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.