Anbefalte innlegg

Hallo..

 

Er ute etter foringene (2stk) som er nr 5 på bildet her under! Noen som vet om det er noe annet en orginalt å få, å kor dem selger foringene annet en på møller? Er det 2 foringene som diffen er skrudd fast i front! :)

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 motorsport har poly foringer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du lage link til akkurat dem foringene ? :) e har poly foring der bolt nr 21 sitter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker bare at jeg handla et par stk til gamle s4en min som jeg aldri fikk montert. Men det er vell de du har fra før ved nærmere ettersyn :) Er det poly du er på utkikk etter eller bare generelt et annet sted enn møller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, ja er kun dem eg har sett! :) nei er ute etter nye, samme egentlig med hadde ikkje gjort noe om dem hadde tålt litt:) det gamle er skikkelig slitne: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som de leveres uorginalt utifra det jeg kan se hvertfall. Har sjekka romnes, meca, hellanor, bema, bilxtra etc...

Du kan jo prøve http://www.autohausaz.com/. Har du sjekket prisen hos møller eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Nei ikkje sjekket, tenkte å høre med folket først! Får ringe til dem og få pris å delenr, slik at en kan søke på nett! :) kunna sikkert ha fått dreia til noe i nylon også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.