OZ Futura 9,5x19"-10,5X19" Vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge Futura felgene mine. 9,5X19" ET47 foran og 10,5X19" ET52 bak.

 

Dette er meget sjeldne felger. To delte. Etter det jeg vet så er det ikke så veldig mange av disse å oppdrive i 19"

 

De trenger litt pleie da kantene er litt irret og noen hakk etter kantkjøring på noen av felgene. Lakken på senteret er heller ikke helt strøken.

 

Har ikke noe stort behov for å selge, men får jeg en god pris for de så selger jeg :)

 

MP 14000,-

 

20140502_100128_zpsakl8jvkj.jpg

 

20140502_100248_zpsefam9hxo.jpg

 

Bilder av de aktuelle felgene på bil for noen år siden:

040-4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kantene slik at de kan poleres opp igjen? Er det standard OZ skruer på disse til å feste senter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen originale Lamborghini Gallardo cassiopeia hjul i 19x11 og 19x8.5 i grå farge. 4 nye dekk 245/35 og 225/35. Ingen strekk forran, putta på noen jeg hadde liggende..

 

Har de per idag på min b8, og der har jeg spaca 33 mm, så burde gå "fint" på b7 også.

Selvkost på felgene var 15k ink frakt fra Usa eks mva og dekk.

 

Men trenger litt pleie i lakk for å få de strøkne. Men hele og runde, kun lakk som må utbedres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kantene slik at de kan poleres opp igjen? Er det standard OZ skruer på disse til å feste senter?

Det er vel gullskruer på disse, samme som på bbs. Tror det var jeg som tok de inn fra Tyskland, hadde tenkt å ha de som vinterfelger på Sciroccoen. Senteret er det samme som på 18" Futura og tønnene de samme som MAE og ABT. Senteret tror jeg kan monteres både foran og bak. Felgene er 2-delte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan poleres opp igjen ja, men man må nok begynner ganske grovt med sandpapir først og jobbe seg oppover. Det er noen hakk i de som sikkert kan fylles igjen med sveis hos noen som kan det :)

Det er gullskruer på disse ja, men de ser litt slitte ut, så de er ikke skikkelig gull lengre.

Senteret kan monteres både foran og bak som Frode sier! :)

 

Ved eventuelt salg så er det kun cash som gjelder, ikke bytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.